“Flott konditori”

Demel
Vurdert som nr. 7 av 93 Bakeri i Wien
Kjøkken: Østerriksk, Kafé
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å stå i kø for å få spist deilige kaker og kaffe på dette tradisjonelle konditoriet i midten av Wien. Køen gikk sakte, men vi fikk bord til slutt. Etter å ha bestilt drikke går man til disken og sier hvilken kake man vil ha og tar med seg en bong. Servitøren henter så bongen ved bordet ditt og kommer så med kakene. Litt mye logistikk, og ikke så lett å forstå for mange av de asiatiske gjestene som var der samtidig med oss. Prisen for kaffen var faktisk dyrere enn i Oslo...5,9 euro pr kopp. Kakene kostet 5,5 euro.

1  Takk, VacationOslo

Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Artig å kommet inn å sett i butikken. Det var kjempekø til kaffen. Veldig dyrt. Mange flotte kaker og spesielle ting. Det var mange fine innpakninger

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, SolveigA_12
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Et fantastisk sted! Nydelig frokost og utsikt til konditorer og bakere på kjøkkenet som utførte ordentlig håndverk. Litt dyrt, men verdt det!

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, Hanne O
Anmeldt 4. november 2016

Det finnes bare en håndfull Konditori som har K.K tittel . Dem leverte i sin tid til Kaiser Franz Josef, altså Hofleverandør. Dem er ikke så billige, men har kvalitet på alle bakevarerene sine, og kaker av ypperste klasse. Demel er en av dem som er absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Franz E
Anmeldt 4. juni 2015

Svært gode kaker og et gammelt og ærverdig lokale. Serviceen kan bli bedre.
Vi følte oss usikre på om vi gjorde riktig, da vi først får beskjed om å peke på kaken vi vil ha, så kjeft for at vi står på feil plass. Alt ble til slutt servert ved bordet.

Takk, monah447

Har du vært i Demel? Del dine erfaringer!