“Bra mat og flott beliggenhet”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 11. desember 2018

Spiste hamburger til middag og maten var god og ble raskt levert. Beliggenheten til restauranten er sentral så den er enkel å finne i sentrum av Wien. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 805sveine
Joaosantosdacunha, Geschäftsführer på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Dear J805sveine, thank you so much for this review it was a pleasure having you. Thank you also for pointing out that you enjoyed our food that much. We hope to welcome you soon back again.

Anmeldt 2. mai 2018

Drar alltid, som så mange andre på Hard Rock Cafe. Denne gang i Wien. God mat, en av oss prøvde "Wienutgave" av burgeren. Med Sauerkraut. Veldig godt. Hyggelig personale.
Men plasseringen av denne Hard Rock er ikke bra. I en gate hvor folk sprang på begge sider hvor vi satt var det ganske slitsomt. De burde flytte snarest til et sted selv om det er på et gatehjørne hvor de kan begrense strømmen av folk like ved der du spiser. Litt busker eller en hekk vil gjøre seg bra. I Barcelona bla har de løst dette fint. ellers bra.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 244evab
Joaosantosdacunha, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Dear Eva B,
Thanks for your review. I am happy to hear that you enjoyed our 'Wiener Burger', and also that our staff met your expectation in terms of sevice. Location issue is not that easy to solve, but I appreciate the feedback. I would love to have you back in HRC Vienna whenever you are in town.
Best regards

Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble godt imottatt, service var upåklagelig. Bestilte salat, noen av oss bestilte hamburger, som vi vet at er som regel god. Salat var stor portion, tok i tillegg bacon. Smaken var bra. Alt i alt veldig fornøyd med besøk.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, slasken
Joaosantosdacunha, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2018

dear slasken,

It’s always a pleasure to hear from a HRC Fan! I’m delighted to hear that the quality of the food and drinks was up to standard and excellent as always, and that you enjoyed the service – thank you for stopping by, we hope to see you again in the future- let us know the next time you are in Vienna!

Best regards

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Besøker hard rock hver utenlands tur. Og dette er første gang jeg har følt behov for å anmelde pga den den dårlige servicen og dårlige kvaliteten på drinkene. Stedet fortjener ikke navnet hard rock

Dato for besøk: august 2017
Takk, Thomas A
Joaosantosdacunha, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2017

Dear Thomas A,
Thank you for your feedback, we are curious to understand why your experience in Hard Rock Cafe Vienna was not satisfactory.
Please, be open to contact me on private: Vienna_GM@hardrock.com
Best Regards

Anmeldt 27. oktober 2016

Vi har som tradisjon og spise på Hard Rock kafeer når vi er på storbyferie. Denne gangen besøkte vi en Hard Rock cafe i Wien. Vi bestilte bord på førehand, men likevel måtte vi vente en god stund før vi fikk satt oss. Det var mange gjester der, og betjeningen løp neste beina av seg. Likevel var de blide og hyggelige. Som seg hør og bør ble det burger denne gangen også. Vi er godt vant til gode burgere på Hard Rock cafeer, men bli litt skuffet denne gangen. Burgerne var litt smakløse og bar nok preg av at kokken hadde hatt hastverk. Men tilbehøret var bra, og østerisk øl er godt! Selv om jeg er så glad i høy musikk, så kan man ikke klage på høy musikk når man har valgt å gå på en Hard Rock Cafe.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Tore M
Joaosantosdacunha, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2016

Thank you very much for taking the time to write us a review, Tore M! We are pleased you enjoyed the atmosphere and the service, and look forward to having you back with us again in the future!

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!