“Sjarmerende brun kafe”

Vurdert som nr. 83 av 279 Kaffe og te i Wien
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

En kafé vi ikke hadde oppsøkt om vi ikke hadde fått stedet anbefalt. Hyggelig intim atmosfære, lokale gjester, små bord.
God kaffe, sachertorte og apfelstrudel. Anbefales en formiddag for avslapping og kos sammen med venner!
Ligger midt i byen, så perfekt som spisested underveis i shoppinga!

Takk, Gro Mette B

Anmeldt 20. september 2017

Tradisjon og sus av gammel moro her. Men rør ikke maten. Rett og slett ikke godt, uappetittlig og vondt. Fiendtlig kelner da vårt følge var der sist lørdag. Aber trink' das Bier:-)

Dato for besøk: september 2017
Takk, Anne S
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste gulasj suppe som var veldig god. Betjeningen var litt stresset og ikke fokus på topp service. Det tok litt for lang tid før maten kom.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Sindre T
Anmeldt 14. juni 2016 via mobile enheter

Ingen meny. Dyrt. Utrolig uhøflig servitør og dårlig service . Slengte vekselen på bordet , men setningen "tips not included " . Ikke fikk vi service og ikke fikk han tips

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Tove R
Anmeldt 1. august 2015 via mobile enheter

Et greit sted for en kaffe med familien, ikke mer. Du slipper unna folkevrimlen og støyen fra shopping gatene. Betjeningen hyggelig hadde de bare orket å huske hva du bestilte. Minus for manglende meny. Hvilket spisested mangler forresten meny?

Dato for besøk: august 2015
Takk, Anders R. H

Reisende som så på Cafe Hawelka, så også på

Har du vært i Cafe Hawelka? Del dine erfaringer!