“Kjent, gammel, brun cafe”
Anmeldelse av Cafe Hawelka

Cafe Hawelka
Vurdert som nr. 74 av 295 Kaffe og te i Wien
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 4. januar 2019

Vi hadde fått stedet anbefalt og stakk innom for et glass da vi tilfeldigvis gikk forbi på hjemvei. Gøy å oppleve en kjent, gammel, brun cafe. Ville ikke spist her, men koselig å stikke innom for en kaffe eller annen drikke, for å ha sett stedet.

Takk, AnneRitaG1

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

En kafé vi ikke hadde oppsøkt om vi ikke hadde fått stedet anbefalt. Hyggelig intim atmosfære, lokale gjester, små bord.
God kaffe, sachertorte og apfelstrudel. Anbefales en formiddag for avslapping og kos sammen med venner!
Ligger midt i byen, så perfekt som spisested underveis i shoppinga!

Takk, Gro Mette B
Anmeldt 20. september 2017

Tradisjon og sus av gammel moro her. Men rør ikke maten. Rett og slett ikke godt, uappetittlig og vondt. Fiendtlig kelner da vårt følge var der sist lørdag. Aber trink' das Bier:-)

Dato for besøk: september 2017
Takk, Anne S
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste gulasj suppe som var veldig god. Betjeningen var litt stresset og ikke fokus på topp service. Det tok litt for lang tid før maten kom.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Sindre T
Anmeldt 14. juni 2016 via mobile enheter

Ingen meny. Dyrt. Utrolig uhøflig servitør og dårlig service . Slengte vekselen på bordet , men setningen "tips not included " . Ikke fikk vi service og ikke fikk han tips

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Tove R

Reisende som så på Cafe Hawelka, så også på

Har du vært i Cafe Hawelka? Del dine erfaringer!