“God mat og hyggelige ansatte”
Anmeldelse av Pürstner

Pürstner
Vurdert som nr. 116 av 4 742 Restauranter i Wien
God for: Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Innere Stadt
Anmeldt 20. desember 2018

Vi var 6 personer fra Norge som spiste middag her. Vi fikk god mat og hyggelig service. Et sted vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, ChristianHellevang

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Noe kjedelig, for store porsjoner. Bønner med bacon var altfor salt.
Masse veps på uteplassen, som satt seg på maten og fløy rett i ansiktet, uten at servitører brydde seg om å gjøre noe med det. Ellers OK service og ganske skjønt med skinnbukser.
Rolige omgivelser, noe som er en stor fordel i forhold til andre steder i nærheten som er sprengfulle med turister.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Natalia H
Anmeldt 29. oktober 2017

Original og særpreget sted som er verdt å besøke. Tøffe kjellerlokaler med mye personlighet. Maten er bra, men kanskje ikke så spennende.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, André L
Anmeldt 24. oktober 2017

På vår tur til Wien ønske vi å finne et sted hvor man fikk servert en skikkelig god wienerschnitzel og vi fulgte anbefalingene på TA om dette stedet. Det gjorde vi rett i, det var akkurat dette vi var ute etter. Bordbestilling var å anbefale, det dukket opp folk hele tiden, så dette var tydelig et populært sted. Det ble wienerschnitzel på oss første kvelden og den smakte utrolig godt, og porsjonene var enorme!
Opplevelsen var så positiv at vi valgte å gå dit neste kveld også. Da var vi ikke like heldig med kelneren, han glemte bestillingen vår, så vi måtte vente 45 minutter før vi fikk maten. I de lokalene og med hyggelig betjening gikk det i og for seg greit, men det var en liten strek i regningen akkurat det. Da hadde vi bestilt Rindsgulasch, noe som også smakte veldig godt.
Likevel vil vi anbefale å besøke dette stedet for det var definitivt verdt det.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 2014Eva
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Vi spiste der for første gang i august 2014 og pga gode minner ønsket vi å finne restauranten. Det var lett, den ligger sentralt.
Wienerschnitzel med øl kom ganske fort og vi nøt den fine atmosfæren med lokale innslag. Et sted hvor vi ønsker å komme tilbake til.

Dato for besøk: april 2017
Takk, peterandrasc2017

Har du vært i Pürstner? Del dine erfaringer!