“Folkelig fint”
Anmeldelse av Condelica

Condelica
Vurdert som nr. 11 av 104 Restauranter i Drammen
Anmeldt 25. november 2018

Var her på julebord med jobben til mannen. Veldig trivelig atmosfære, flott lokalet. De er nok gode på å tilpasse seg gjestene vi var av de litt røffere og noe mer uhøytidelige enn vanlig på dette stedet men det gikk veldig fint. God mat, noe traust i smakene men godt tilberedt og ingen "feil" å spore ( men igjen vi var ikke av de mest bereiste innen kamskjell, and og vinpakke så de traff midt i blinken for de fleste) Desserten var amazing! Sjokoladefondant, vaniljeis, jordbærcolis og friske bær. Vinene var veldig bra, fikk til og med prøve to dessertviner. "Gutta" ville stort
sett ha øl med de fikk litt forskjellig øl etter retter og ønske. Personalet var svært hyggelige og taklet gjestene sine på en profesjonell og verdig måte. Prisen veit jeg ikke noe om.

Takk, 900theah

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

God mat. Dårlig service. Vi hadde i god tid bestilt bord i hjørne fordi en i selskapet har hørselshemming. Vi ble plassert midt på gulvet. Vi bestilte vann sammen med vin. 10 kroner pr glass (i flaske fra kjøkkenet) vann! Det var en ny erfaring!
Skuffet!!

3  Takk, ingridbergane
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Condelica er pusset opp! Lun og hyggelig atmosfære. Gode råvarer som ferskpresset juice, ferskt brød, deilig syltetøy og gode oster.

Enkelt og gode råvarer. Det er akkurat det som kjennetegner steder som leverer kvalitet.

Takk, Christian Fredr... L
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Vi følte oss velkommende. Hyggelig betjening. Spiste god lunsj. Flott dekorert. Delikat fremstilt når man ser i disken også.

Takk, 894hannes
Anmeldt 28. mai 2018

Bestilte bryllupskaken vår her. Fikk både god service, veldig god hjelp, og en knallgod kake som ble akkurat så god og så pen som vi hadde håpet - som gav det lille ekstra til feiringen. Jeg har aldri sett en så perfekt kake før, de skjønte virkelig hvordan vi ønsket det. Kan absolutt anbefale bestillings-kaker her!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Hkky9

Reisende som så på Condelica, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Condelica? Del dine erfaringer!