“Kjempegode kaker og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Condelica

Condelica
Vurdert som nr. 11 av 113 Restauranter i Drammen
Anmeldt 30. desember 2018

Vi stakk en tur innom under en handletur i sentrum for kaffe&kaker. Utvalget av kaker og andre søte bakevarer er veldig bra og de blir presentert i disken på en delikat måte. Og kakene er minst like gode som de ser ut! Betjeningen er veldig hyggelig og konditoriet har en trivelig innredning og atmosfære.
Noe som var nytt for meg er at det er mulig å bestille varm mat også. Den innerste delen blir da også som en trivelig lunsjrestaurant.
Det er også mulig å kjøpe ost, skinke og andre produkter (i tillegg til konditor/bakevarer) til å ta med.

1  Takk, StnErik

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Flott consept,
Trivelig lokale, lun og koselig atmosfære, hyggelig & service innstilt betjening..
Ble overrasket over hvor gode desserter de har, smakte helt himmelsk.

*flott kakedisk, flott ostedisk og litt og hvert på middagsmeny som må prøves ut.
Her trivdes jeg absolutt, og vil komme tilbake
Dette stedet anbefaler jeg prøve ut ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Takk, HelleS_travel
Anmeldt 25. november 2018

Var her på julebord med jobben til mannen. Veldig trivelig atmosfære, flott lokalet. De er nok gode på å tilpasse seg gjestene vi var av de litt røffere og noe mer uhøytidelige enn vanlig på dette stedet men det gikk veldig fint. God mat, noe traust i smakene men godt tilberedt og ingen "feil" å spore ( men igjen vi var ikke av de mest bereiste innen kamskjell, and og vinpakke så de traff midt i blinken for de fleste) Desserten var amazing! Sjokoladefondant, vaniljeis, jordbærcolis og friske bær. Vinene var veldig bra, fikk til og med prøve to dessertviner. "Gutta" ville stort
sett ha øl med de fikk litt forskjellig øl etter retter og ønske. Personalet var svært hyggelige og taklet gjestene sine på en profesjonell og verdig måte. Prisen veit jeg ikke noe om.

Takk, 900theah
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

God mat. Dårlig service. Vi hadde i god tid bestilt bord i hjørne fordi en i selskapet har hørselshemming. Vi ble plassert midt på gulvet. Vi bestilte vann sammen med vin. 10 kroner pr glass (i flaske fra kjøkkenet) vann! Det var en ny erfaring!
Skuffet!!

3  Takk, ingridbergane
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Condelica er pusset opp! Lun og hyggelig atmosfære. Gode råvarer som ferskpresset juice, ferskt brød, deilig syltetøy og gode oster.

Enkelt og gode råvarer. Det er akkurat det som kjennetegner steder som leverer kvalitet.

Takk, Christian Fredr... L

Reisende som så på Condelica, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Condelica? Del dine erfaringer!