“God laks”
Anmeldelse av Condelica

Condelica
Vurdert som nr. 11 av 114 Restauranter i Drammen
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

En utemerket plass for en lunsj, spiste en stykke brød med egen varm røkt laks, tror mann må til Nord-Norge for å finne bedre. Anbefales absolutt. Vennlig og profesjonell service, standard norske priser. Kaffen også bra. Totalt sett en god opplevelse

Takk, hight68

Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Deilig iskrem, har spist 4 typer kake, alle ser bedre ut enn de smaker, men min kone elsker plassen og stemningen så vi kommer igjen.

- At det ikke går ann å få et glass vann når man spiser.

Takk, robertfM7394HD
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Helt super hverdagsfrokost med dyktig, hyggelig og blid betjening. Superfornøyd med både mat og service!

Takk, inefuru
Anmeldt 30. desember 2018

Vi stakk en tur innom under en handletur i sentrum for kaffe&kaker. Utvalget av kaker og andre søte bakevarer er veldig bra og de blir presentert i disken på en delikat måte. Og kakene er minst like gode som de ser ut! Betjeningen er veldig hyggelig og konditoriet har en trivelig innredning og atmosfære.
Noe som var nytt for meg er at det er mulig å bestille varm mat også. Den innerste delen blir da også som en trivelig lunsjrestaurant.
Det er også mulig å kjøpe ost, skinke og andre produkter (i tillegg til konditor/bakevarer) til å ta med.

1  Takk, StnErik
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Flott consept,
Trivelig lokale, lun og koselig atmosfære, hyggelig & service innstilt betjening..
Ble overrasket over hvor gode desserter de har, smakte helt himmelsk.

*flott kakedisk, flott ostedisk og litt og hvert på middagsmeny som må prøves ut.
Her trivdes jeg absolutt, og vil komme tilbake
Dette stedet anbefaler jeg prøve ut ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Takk, HelleS_travel

Reisende som så på Condelica, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Condelica? Del dine erfaringer!