“Nydelige kaker! ”
Anmeldelse av Condelica

Condelica
Vurdert som nr. 11 av 111 Restauranter i Drammen
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Nydelige kaker, god service og koselig atmosfære! En god blanding av fantastiske godsaker og enkel god mat.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tirilconstansed

2024 av 60 anmeldelser

Anmeldt 1. februar 2019

Jeg valgte å feire 65-årsdagen min på Condelica sammen med nærmeste familie. Vi ble møtt av ei blid og hyggelig jente som tok imot bestillingen vår. Vinen som ble servert måtte vi returnere, og da var det slutt på smilene..Måtte vente en god stund før middagen kom, og da den endelig kom, var den lunken, men likevel velsmakende. Det var ingen av betjeningen som tok seg bryet med å spørre om maten smakte, ei heller om vi ønsket kaffe og dessert. Lokalene manglet den lune atmosfæren - litt for sterkt lys og en kjølig trekk. Har spist lunsj der tidligere, og da var opplevelsen mer positiv.

1  Takk, Julie H
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Gikk greit å få bestilt og få hovedrettene, men vi slet med å få kontakt for å bestille kaffe og dessert. Det ble ikke rydda av bordet før kaffe og dessert, og det tok vinter og vår for å få regninga. Altfor liten bemanning på en torsdag kveld, hvis de har tenkt å fortsette med servering i disse lokalene

4  Takk, 744ingvildh
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

En utemerket plass for en lunsj, spiste en stykke brød med egen varm røkt laks, tror mann må til Nord-Norge for å finne bedre. Anbefales absolutt. Vennlig og profesjonell service, standard norske priser. Kaffen også bra. Totalt sett en god opplevelse

Takk, hight68
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Deilig iskrem, har spist 4 typer kake, alle ser bedre ut enn de smaker, men min kone elsker plassen og stemningen så vi kommer igjen.

- At det ikke går ann å få et glass vann når man spiser.

Takk, robertfM7394HD

Reisende som så på Condelica, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Condelica? Del dine erfaringer!