“Lunsjsted ved shopping”

Liang Juan Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 50 av 111 Restauranter i Drammen
Anmeldt 7. desember 2018

Ingen overraskelser, maten er ok, men egner seg nok best som lunsj.
Ikke så intimt, noe åpent mot senteret.

Takk, 484runej

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg spiste lunch her og maten var velsmakende.
Jeg spiste en omelett og min kone spiste en kinesisk biffgryte. Vi kommer gjerne hit igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, alfjohann
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Med fire kinesiske kokker med utmerkelser fra hjemlandet, var det bare å velge fra en rikholdig meny. Endte opp med innbakt kylling med sursøt saus, og det var absolutt en innertier. Har spist her flere ganger tidligere, og kan helt klart anbefale dette populære spisestedet.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sifgutt
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Må ærlig innrømme det er lenge siden jeg har blitt så skuffet på en kinarestaurant... -Spise enkel innbakt svin i sursøt saus. Seigt kjøtt, og alt for mye ketchup i sausen..
Har blitt servert bedre mat her tidligere, så kanskje bare uheldig..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, arntolavs
Anmeldt 26. oktober 2017

Dette var mitt favorittsted før senteret ble bygd om. Maten forfalt dessverre med det. Har hørt rykter om at det er nye eiere som kom inn i bildet på dette tidspunktet.
Nå kan man like gjerne risikere å få ris som smaker grøt, og barbecue saus som mangler barbecue. Trist.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Lilli E

Reisende som så på Liang Juan Cafe & Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Liang Juan Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!