“Topp!”
Anmeldelse av Frukt & Grønt

Frukt & Grønt
Vurdert som nr. 1 av 110 Restauranter i Drammen
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Som tilreisende var vi litt spente på restauranten, da navnet ikke gav noen assosiasjoner til "restaurantmat". Men stedet overrasket og gav oss en nydelig kulinarisk opplevelse! Menyen består av 6 retter, og det vitner om spisset og fokuserte smaksopplevelser. Noe det også var. Godt kombinerte råvarer som tilsammen gir fantastiske smaksopplevelser. Prøv 3 retters!
Maten ble akkompagnert av deilig lokalt øl som passet veldig godt til.

Takk, thorarnebakke

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en tre retters middag, meget god mat til en hyggelig pris, servert av en trivelig betjening. Hit skal jeg flere ganger

Takk, 409johnnya
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

En treretter som virkelig smaker.
Restauranten tilbyr 2 forretter, 2 hovedretter og 2 desserter. Menyen varierer og ukens meny ligger på Facebook-siden til restauranten.
Maten var velsmakende og godt tilberedt.
Hvis jeg skal pirke på noe ville jeg hatt litt mer pepper på kjøttet, men jeg er veldig glad i pepper.
Prisen er overraskende billig i forhold til kvaliteten på maten.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, 944vidars
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Litt oppskrytt mat men til prisen Bra. Tross alt 3 retters til en fornuftig pris. Flott utførelse. Har Desverre etter et par forsøk blitt skuffet over visse deler av maten som vi mener kunne vært bedre. Både jeg og mitt følge har vært enige om dette når vi har vært der. Men nå siste gangen var det en hovmoden kelner som gjorde besøket mindre hyggelig!

6  Takk, detvardasombare
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

God mat og service for de som liker å utfordre smaksløkene. Akkurat passe posjoner. Får ikke topp poeng da jeg skulle ønske lokalene stod i like god stil som maten.

Takk, mortend99

Reisende som så på Frukt & Grønt, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Frukt & Grønt? Del dine erfaringer!