“Perfekt!”
Anmeldelse av Frukt & Grønt

Frukt & Grønt
Vurdert som nr. 1 av 107 Restauranter i Drammen
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Veldig god service ! Viner som passet perfekt til rettene! Anbefales på det varmeste!! Avslappet atmosfære!

Takk, heidiwiker

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Uhøytidelig og avslappet stemning, hyggelige folk som jobber der, fint lokale og ikke minst: god mat og vin. God meny for folk som ikke tåler gluten. Anbefales!

1  Takk, Kfromnorway
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi startet i et font møtelokale i 2etg og avsluttet med en herlig 3 retters i restauranten. Nydelig mat, god service, trivelige lokaler og greie priser.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Adventures67
Anmeldt 27. juni 2021

Jeg må bare si wow!
Dette er desidert den beste servicen jeg har fått i Drammen. Her snakker vi høy klasse.
Servitøren var høflig og viste oss til bordet, ga oss raskt meny og vannflasken sto på bordet.
Valgte tre retters med lysing som hovedrett.
Forresten var kampskjell og wasabi, den ga en spennende smaksopplevelse.
Fisken var nydelig tilbredt og den beste jeg har smakt noen gang. Smakssammensentingene var en 10/10! Etterfulgt av en spennende dessert.
Valgte også vinpakken til og servitøren presenterte både vinen og kokken presenterte oss hovedretten.
De var på og fulgte med både om vi var tomme for drikke og når vi var ferdige med å spise var de raske med å hente tallerkner og passet på at glassene våre var fulle.

En helt fantastisk opplevelse!

Denne restauranten fortjener alle fem stjerner ifra meg!

Takk, marielleheleneh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med komplementerende vinpakke! Personalet var serviceinnstilt og ga god informasjon gjennom hele måltidet. Lysingen var den beste fiskeretten jeg har smakt. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Jørgen M

Reisende som så på Frukt & Grønt, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Frukt & Grønt? Del dine erfaringer!