“En dårlig unnskyldning av en burger”
Anmeldelse av Burger Land

Burger Land
Vurdert som nr. 37 av 111 Restauranter i Drammen
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Var en gjeng innom for å nyte burger. Som den burgerelskeren jeg er så er jo burger jo alltid digg, eller? Vel, det viser seg dessverre at burgeren hos Burgerland i Drammen er svært langt unna det man kan kalle for kvalitetsburger. Burgeren var ihjel stekt, smakløs og hadde en svært kjip konsistens, er kanskje den verste burgeren jeg har spist. Lokalet var også fylt med mye os fra kjøkkenet, og da mener jeg mye! Ventilasjon er en fin ting har jeg hørt. Burger skal lages med kjærlighet, noe den ikke blir laget med på Burgerland. Her er det mye arbeid som må gjøres for å øke kvaliteten.
Karakteren faller på en solid 1'er.

3  Takk, malibusjarken

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Ekstremt mye mat for pengene.
Veldig god Burger mye smak!!

Bare til å anbefale!!!

Veldig kul innvendig.

Takk, 385maximiliang
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte mat herfra for middag på jobb. Rett å slett nydelige burgere, til en ikke så alt for ille pris (139kr for burger og fries). Kommer definitivt til å dra tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, jontuften
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Det er gledelig at Drammen har fått en artisan burgerbar som satser på kvalitet på burgeren og ikke alt annet rundt den. Burger Land gir god og vennlig service. Maten er god. Og stedet er rimelig rent.
De kunne med fordel se om prisene kunne senkes litt og heller få flere kunder. En barnemeny med små plain burgers kunne lokke familiene til. En jevnlig sveip med en ren klut på bordene mellom gjestene ville heller ikke skade.

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, Sunesen
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Litt gatekjøkkenpreg, men veldig gode burgere til en forholdsvis grei pris. Litt avmålt betjening, men leverer den servicen som er forventet.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, RuneF991

Reisende som så på Burger Land, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Burger Land? Del dine erfaringer!