“Burger”

Burger Land
Vurdert som nr. 31 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 23. juli 2021

God og fries
Service kjempegod og hyggelig betjening
Vi har melkeallergi og det var ikke noe problem.
Stilig interiør og lukter deilig grillmat

Takk, 635cecilie_

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Deilig at de hadde så mange burgere som det gikk an å servere som vegetar. Det var god smak i burgerne og tilbehøret. BBQ-burgeren manglet noe crunch og basisk dressing, men helt ok opplevelse.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 4. april 2020

veldig lite smak, og veldig spesiell konsistens, og dårlig dressing, navnet står ikke opp til produktet

Dato for besøk: april 2020
Takk, 836nuuu
Anmeldt 8. november 2019

I de gamle lokalene til Delight serveres det nå burgere. Jeg bestile en cheese burger som jeg synes smake lite og var noe vassen. Fries'en var ok, men ikke noe som skilte seg ut. BurgerLand er bedre enn McDonalds, men du får bedre burger på Brask & Bramm og Pigen i samme by.

Dato for besøk: november 2019
Takk, FrodesMatMening
Anmeldt 25. oktober 2019

Bestilte deres ny hamburger nr 13.
BurgerLand er helt klart favoritten i Drammen med hyggelig betjening, finelokaler, og kjempe gode burgere.
Jeg har vel spist alle deres burgere og ble anbefalt i dag nr 13.
Det må jeg si... WOW!!! Grillet "donut" som burgerbrød med dens tilbehør er dette helt klart den beste jeg har spist.
Har du ikke prøvd den så anbefales den på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Paal G

Reisende som så på Burger Land, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Burger Land? Del dine erfaringer!