“Nydelig mat :-) og god service! Hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Burger Land

Burger Land
Vurdert som nr. 34 av 108 Restauranter i Drammen
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Knallgod mat og mye mat! Anbefales på det varmeste :-)
Vi hadde kylling og biff burger, samt løkringer og pom frits med permesan og aioli. Alt smakte nydelig ! Kommer garantert tilbake ved neste Drammen besøk!

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, emstar90

Anmeldt 23. juli 2021

God og fries
Service kjempegod og hyggelig betjening
Vi har melkeallergi og det var ikke noe problem.
Stilig interiør og lukter deilig grillmat

Takk, 635cecilie_
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Deilig at de hadde så mange burgere som det gikk an å servere som vegetar. Det var god smak i burgerne og tilbehøret. BBQ-burgeren manglet noe crunch og basisk dressing, men helt ok opplevelse.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 4. april 2020

veldig lite smak, og veldig spesiell konsistens, og dårlig dressing, navnet står ikke opp til produktet

Dato for besøk: april 2020
Takk, 836nuuu
Anmeldt 8. november 2019

I de gamle lokalene til Delight serveres det nå burgere. Jeg bestile en cheese burger som jeg synes smake lite og var noe vassen. Fries'en var ok, men ikke noe som skilte seg ut. BurgerLand er bedre enn McDonalds, men du får bedre burger på Brask & Bramm og Pigen i samme by.

Dato for besøk: november 2019
Takk, FrodesMatMening

Reisende som så på Burger Land, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Burger Land? Del dine erfaringer!