“Hyggelig sted ”
Anmeldelse av Brask og Bramm

Brask og Bramm
Vurdert som nr. 63 av 113 Restauranter i Drammen
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted på Bragernes torg med gode hamburgere i flere varianter som serveres med fries. Litt smulete fries fikk jeg. Bra øl- meny og hyggelig betjening.

Takk, olej_rgenr

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Var på en ukes opphold i Drammen. Fikk besøk av venninne fra Kløfta, og vi ville ut å spise sammen. Da var Brask & Bram valget av spisested. Vi ble veldig godt tatt imot, og fikk fantastisk god service av en lys utenlandsk dame, samt en ung gutt. De fulgte oss godt opp, hadde glimt i øyet. Veldig fornøyd!!!
Var der en gang til en kveld senere, men da var ikke de samme på jobb desverre.
Mye å si hvem som er på jobb.

2  Takk, jorunnr531
Anmeldt 28. oktober 2018

Brask og Bram ligger sentralt til ved Bragernes Torg. Hyggelige lokaler. Jeg ble godt tatt i mot av hyggelig betjening. Helt grei mat, men ikke billigst. Anbefales.

Takk, RuneF991
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

For en dårlig service - Leverer 2 Irisk coffee som rett og slett smakte forferdelig og nekter å bytte, både i noen ordentlig eller i noe annet. Selv etter 2 forsøk - virkelig overraskende elendig kundeservice.

Dato for besøk: august 2018
Takk, orjanthune
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Lite ydmyk og ELENDIG service etter å ha bestilt 2 irish coffe som smakte vondt. Kommer ikke tilbake dit flere ganger.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Ole-Viggo

Reisende som så på Brask og Bramm, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Brask og Bramm? Del dine erfaringer!