“5 menn på middag.”
Anmeldelse av Ask & Loke

Ask & Loke
Vurdert som nr. 3 av 114 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Ask og Loke Spiseri og Bar skal være et mat og drikke sentrum i Drammen. Der fokus på gode lokale råvarer, bærekraft og dyktig håndarbeid på kjøkkenet, i baren og ved bordene skal være i sentrum. Vi vil vise hva regionen har å tilby og fremme dette gjennom opplevelser i et spennende og behagelig miljø. Vi vil skape et måltid uten begrensinger eller etikette. Heller ekte matglede, spennende kombinasjoner og unike presentasjoner til en riktig pris. Vi skal høste, sanke, konservere og foredle de råvarene som er tilgjengelig i sesong. Med god drikke i form av håndlaget øl, spennende viner og tidløse cocktails vil vi prøve å gi alle våre gjester en unik og flott opplevelse. Ask og Loke drives av Jonatan Bukkøy Arntzen. Han har lang fartstid på Kjøkkenet. (Maaemo ***, Cornelius på Holmen Kjøkkensjef, Oro By Terje Ness *, Onda by Pal & Ness Sous Chef, Palmen Grand Hotell kjøkkensjef, Kreativ catering Kjøkkensjef) Sammen med Andreas Elliassen(Finesmecher, Le Canard, Kolonialen Bislett)
Anmeldt 21. desember 2018

God mat og hyggelig atmosfære. Prisen er ikke lav, men ok i forhold til kvaliteten på maten.Servicen var ok, men kunne ha vært bedre.

Takk, Stein-Harald J

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde julebord her igår og det var en xin opplevelse. Fine lokaler, hyggelig stemning. Servitørene var flinke og ga god service. Vi testet litt forskjellige retter og alt var veldig bra! Masse gode smaker, noe av den beTe maten jeg har spist i Drammen. Jeg ville spesielt anbefalt biffen, biff tartaren og den blomkålretten. Dette stedet kommer jeg helt klart til å besøke igjen!

Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

En hyggelig kveld og veldig god mat og drikke! Skal man trekke dor noe så kunne det vært litt hyppigere oppfølging ved bordet fra betjeningen, men fullt forståelig med fullt hus og god stemning :) vi kommer tilbake

Takk, Fredrik L
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Gode råvarer satt sammen på en spennende måte. Alt falt i smak. Vi gleder oss til å komme tilbake og nyte lokale råvarer til sesong.

Takk, 998ninas
Anmeldt 12. november 2018

Denne restauranten er besøkt flere ganger, og alltid like spennende og god mat. Bruker lokale råvarer og spennende ingredienser. Maten er nydelig

Takk, Gro S

Reisende som så på Ask & Loke, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ask & Loke? Del dine erfaringer!