“Utrolig dårlig service”
Anmeldelse av Ask & Loke

Ask & Loke
Vurdert som nr. 4 av 108 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Ask og Loke Spiseri og Bar skal være et mat og drikke sentrum i Drammen. Der fokus på gode lokale råvarer, bærekraft og dyktig håndarbeid på kjøkkenet, i baren og ved bordene skal være i sentrum. Vi vil vise hva regionen har å tilby og fremme dette gjennom opplevelser i et spennende og behagelig miljø. Vi vil skape et måltid uten begrensinger eller etikette. Heller ekte matglede, spennende kombinasjoner og unike presentasjoner til en riktig pris. Vi skal høste, sanke, konservere og foredle de råvarene som er tilgjengelig i sesong. Med god drikke i form av håndlaget øl, spennende viner og tidløse cocktails vil vi prøve å gi alle våre gjester en unik og flott opplevelse. Ask og Loke drives av Jonatan Bukkøy Arntzen. Han har lang fartstid på Kjøkkenet. (Maaemo ***, Cornelius på Holmen Kjøkkensjef, Oro By Terje Ness *, Onda by Pal & Ness Sous Chef, Palmen Grand Hotell kjøkkensjef, Kreativ catering Kjøkkensjef) Sammen med Andreas Elliassen(Finesmecher, Le Canard, Kolonialen Bislett)
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god dikke , MEN utrolig dårlig service . Ble ikke tilbudt mer vann eller spurt om noen av oss vilje ha mer å drikke, eller hvordan maten smakte.. Elendig oppfølging.

Dato for besøk: september 2021
Takk, heidiwiker

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Har du ikke vært der, så anbefales det på det sterkeste å prøve fem-retters med vinpakke. Denne opplevelsen skal jeg leve lenge på! Tusen takk for utsøkt mat og deilige viner.

Takk, 100lisbethe
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service. Mat og vin var nydelig, og service var upåklagelig og personlig. Koste oss fullt og helt.

Takk, victoriasergeev
Anmeldt 3. august 2021

Deilig mat og fine viner. Fem-retters er et godt valg! Utrolig at det var så god plass i restauranten på en fredagskveld. Her må drammenserne kjenne sin besøkelsestid og virkelig utnytte en av to gode restauranter i byen!

Takk, 91terjem
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Beste måltid i Drammen noensinne (5 retters med vinpakke) Jeg skal ikke være sjåfør neste gang da vinene (smakte litt) passet perfekt til maten.

Service var også på et mye høyere nivå enn forventet.

Eneste som trakk litt ned var at lokalet virker litt kaldt og upersonlig, men regner med at dette er en konsekvens av Corona restriksjoner. Spilte ingen rolle nå da vi var 3, men alene så ville det lagt en demper.

1  Takk, berntr

Reisende som så på Ask & Loke, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ask & Loke? Del dine erfaringer!