“Perfekt kveld”
Anmeldelse av Ask & Loke

Ask & Loke
Vurdert som nr. 4 av 108 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Ask og Loke Spiseri og Bar skal være et mat og drikke sentrum i Drammen. Der fokus på gode lokale råvarer, bærekraft og dyktig håndarbeid på kjøkkenet, i baren og ved bordene skal være i sentrum. Vi vil vise hva regionen har å tilby og fremme dette gjennom opplevelser i et spennende og behagelig miljø. Vi vil skape et måltid uten begrensinger eller etikette. Heller ekte matglede, spennende kombinasjoner og unike presentasjoner til en riktig pris. Vi skal høste, sanke, konservere og foredle de råvarene som er tilgjengelig i sesong. Med god drikke i form av håndlaget øl, spennende viner og tidløse cocktails vil vi prøve å gi alle våre gjester en unik og flott opplevelse. Ask og Loke drives av Jonatan Bukkøy Arntzen. Han har lang fartstid på Kjøkkenet. (Maaemo ***, Cornelius på Holmen Kjøkkensjef, Oro By Terje Ness *, Onda by Pal & Ness Sous Chef, Palmen Grand Hotell kjøkkensjef, Kreativ catering Kjøkkensjef) Sammen med Andreas Elliassen(Finesmecher, Le Canard, Kolonialen Bislett)
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Den totale opplevelsen er uten tvil helt fantastisk. Maten er etter min mening Drammens beste. Ta turen Kommer garantert igjen

Takk, henrypenny

Anmeldt 14. september 2021

Meget hyggelig betjening gjorde kvelden vår fantastisk! Forrett, hovedrett og dessert smakte nydelig, samt at vi koset oss i det flotte lokalet.
Anbefales!

Takk, H2238YXfrankr
Anmeldt 14. september 2021

En utrolig fin aften, med mat av toppklasse og god service.
Bestilte forrett, hovedrett og dessert som alle smake fortreffelig. Presentasjonen av maten var kronen på verket. God oppfølging fra servitør mellom måltidene. Fint lokale, og spesielt god stemning med den åpne kjøkkenløsningen. Anbefales på det varmeste!

Takk, bj_rneriku2021
Anmeldt 14. september 2021

Jeg har spist på mange bra steder, og kan si med selvtilit at Ask og Loke er definitivt i toppsjiktet. Spennende, vel gjennomført og smaksrik mat og mye god drikke. Her er det folks om kan sakene sine.

Tusen takk for en kjempefin opplevelse, vi storkoste oss kommer tilbake så fort som mulig :)

Mvh en fan

Takk, EMTIN
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Godt å komme ut å spise!! Som alltid utsøkt mat, god service og herlig atmosfære Vi kommer snart igjen når høstens delikatesser byr seg

Takk, hanschristiano447

Reisende som så på Ask & Loke, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ask & Loke? Del dine erfaringer!