“Spennende retter og super service”
Anmeldelse av Ask & Loke

Ask & Loke
Vurdert som nr. 4 av 108 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Ask og Loke Spiseri og Bar skal være et mat og drikke sentrum i Drammen. Der fokus på gode lokale råvarer, bærekraft og dyktig håndarbeid på kjøkkenet, i baren og ved bordene skal være i sentrum. Vi vil vise hva regionen har å tilby og fremme dette gjennom opplevelser i et spennende og behagelig miljø. Vi vil skape et måltid uten begrensinger eller etikette. Heller ekte matglede, spennende kombinasjoner og unike presentasjoner til en riktig pris. Vi skal høste, sanke, konservere og foredle de råvarene som er tilgjengelig i sesong. Med god drikke i form av håndlaget øl, spennende viner og tidløse cocktails vil vi prøve å gi alle våre gjester en unik og flott opplevelse. Ask og Loke drives av Jonatan Bukkøy Arntzen. Han har lang fartstid på Kjøkkenet. (Maaemo ***, Cornelius på Holmen Kjøkkensjef, Oro By Terje Ness *, Onda by Pal & Ness Sous Chef, Palmen Grand Hotell kjøkkensjef, Kreativ catering Kjøkkensjef) Sammen med Andreas Elliassen(Finesmecher, Le Canard, Kolonialen Bislett)
Anmeldt 14. september 2021

En av de beste restaurantene i Drammen etter min mening. Det er alltid spennende retter, og det er så gøy at det er litt utradisjonelt. Og det smaker bare helt fantastisk ikke minst.
Servicen er super, hyggelig og behjelpelig servitører. Anbefaler virkelig å ta turen dit.

Takk, S2668YLchristineh

Anmeldt 14. september 2021

Hadde tatt med familien for å teste ut resturanten. Vi hadde med oss barn og voksne. De var svært serviceinnstilt på å finne noe barna ville spise og la til rette. Vi fikk servert 3 retter. Fra servitøren fikk vi anbefaling om drikke som smakte helt nydelig med maten. Maten var nydelig dandert og smakte himmelsk. Vell vært hver krone.

Takk, kristiner995
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Den totale opplevelsen er uten tvil helt fantastisk. Maten er etter min mening Drammens beste. Ta turen Kommer garantert igjen

Takk, henrypenny
Anmeldt 14. september 2021

Meget hyggelig betjening gjorde kvelden vår fantastisk! Forrett, hovedrett og dessert smakte nydelig, samt at vi koset oss i det flotte lokalet.
Anbefales!

Takk, H2238YXfrankr
Anmeldt 14. september 2021

En utrolig fin aften, med mat av toppklasse og god service.
Bestilte forrett, hovedrett og dessert som alle smake fortreffelig. Presentasjonen av maten var kronen på verket. God oppfølging fra servitør mellom måltidene. Fint lokale, og spesielt god stemning med den åpne kjøkkenløsningen. Anbefales på det varmeste!

Takk, bj_rneriku2021

Reisende som så på Ask & Loke, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ask & Loke? Del dine erfaringer!