“Ventet over 1 time på mat!”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen - STENGT

Bølgen & Moi Drammen
Anmeldt 7. november 2018

Veldig skuffet over Bølgen og Moi i Drammen ettersom jeg har vært mye på de i Oslo. Her hadde de lite kunnskap på vin og ting tok tid. Vi kom dit for en hyggelig aften , men det tok 20 minutter før de i det hele tatt kom bort med vann til oss. Maten tok 1,20 min, og den var helt grei... Ville heller dratt et annet sted i Drammen.

1  Takk, OliviaO1234
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei, Olivia

Dette var en veldig trist lesning, dette er langt under våre standarder og er ikke i nærheten av der vi selv mener vi er per dags dato. Beklager for hendelsen dere har opplevd, ventetid på dette høres for meg helt ekstremt ut.

Kan du vennligst sende meg mere informasjon om deres opplevelse til restaurantsjef.drammen@bolgenogmoi.no
Gjerne inkluder når dere var på besøk hos oss i tillegg. Da jeg forstår det på anmeldelsen din at du referer til et tidligere besøk.

Takk på forhånd

Anmeldt 7. november 2018

Bølgen & Moi har gitt Drammen et godt nytt alternativ i det øvre skiktet. Etter oppstarten hadde de utfordringer , men de har nå satt et lag av servicemedarbeidere som gir deg som kunde en god opplevelse.

Takk, Reiulf

Hei, Reiulf

Dette var virkelig en hyggelig lesning. Det var svært hyggelig å ha dere på besøk hos oss.
Noen barnesjukdommer var det nok i starten men det er veldig hyggelig å høre at du også føler vi fungerer som vi skal nå.

Vi gleder oss til vi ser deg igjen

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Skulle feire bursdag og hadde bestilt bord. Vi drømte om god mat og hyggelig stemning. Da vi ankom kl.19 var det ingen andre gjester i restauranten. Kelneren spurte om vi skulle ha buffet. Nei,svarte vi. Jo det er bare det vi har, svarte kelneren..
Så ble vi plassert ved et bord og overlatt til oss selv mer eller mindre. Etterhvert gikk vi for å forsynte oss av det vi forstod var buffeen. Det føltes som å være på en frokost på et middelmådig hotell. Maten smakte forsåvidt helt ok, men ikke mer. Vi fikk bestille drikke etterhvert, men så ikke mye til betjeningen etter det. Ingen andre gjester å se heller i den tiden vi var der.
Hit går vi dessverre ikke igjen. Det eneste positive er lokalet og beliggenheten som er flott.

Takk, Ann-Kristin J

Hei, Ann-Kristin J

Dette var en meget trist opplevelse. Det er ikke slik det skal være hos oss og du beskriver et servicenivå som ikke er i henhold til våre standarder. Jeg må bare beklage på det ytterste og håper jeg får muligheten til å endre denne opplevelsen.

Send meg gjerne en mail for å fortelle mere om besøket ditt på restaurantsjef.drammen@bolgenogmoi.no

Anmeldt 1. november 2018

En kelner må være opptatt av sine gjester - et kjøkken må være opptatt av mat.

Vi er åtte personer til bords. Hver har gjort sitt valg av retter på forhånd - noe som gjør at både kjøkken og kelner bør være godt forberedt.

En har bestilt en forrett. Det bølger ikke akkurat av den enslige lille kamskjellbiten som kommer ut på tallerkenen. Smaken er riktignok god, men forretten ser mer ut som en liten "appertiser".

Hovedrettene er passe store og faller godt i smak. Passe spenstige, men det kan godt være at en kelner bør fortelle at potene kommer separat. Har man bestilt blåskjell med pomes frites er deg også en fordel om det kommer samlet. Når disse kommer på bordet har de fleste spist seg ferdige med hovedretten.

Osteplatte til dessert bestod av litt marmelade og blåskimmelost. Når jeg bestiller ost forventer jeg at det kommer litt ulike smaker av ost. Men kvaliteten på det som kom var grei nok.

At kelneren ikke klarer å holde orden på hvilken kaffe åtte personer bestiller i et nærmest tomt lokale vitner ikke om at gjestene er i fokus.

Om jeg skulle ha betalt denne middagen av egen lomme hadde jeg vært skuffet. Heldigvis var det en arbeidsgiver som betalte - men han har all grunn til å ergre seg litt.

Det er ikke mye som skal til for å endre på min opplevelse. Ofte starter et godt resturantbesøk med en sørvisinstilt kelner. Sørvisinnstilt personale finnes på alt fra gatekjøkken til de fine resturanter, men dessverre så finnes det også gode eksempler på det motsatte.

1  Takk, Hein L

Hei, Hein L

Dette var en trist lesning og det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal ha sin kundeopplevelse. Vi hadde nylig kontakt med andre medlemmer av gruppen deres samt betalende arbeidsgiver som spiste her og de hadde hatt en veldig hyggelig opplevelse uten noe negativt å sette fingeren på, så jeg beklager på det sterkeste at vi ikke klarte å fange opp opplevelsen din.

Vi håper du tar turen innom ved en senere anledning slik at vi får snudd på denne uheldige opplevelsen

Anmeldt 31. oktober 2018

Her fikk vi deilig mat i nydelige omgivelser av hyggelige servitører. Det var rent og pent. Heldigvis ikke støyende og dårlig musikk. Maten kom likt til alle og utsikten over elva er vakker. Jeg anbefaler alle å ta en tur hit

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HanneL289
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei, Hanne

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at dere likte lokalene samt atmosfæren vår.

Håper vi for se dere igjen, takk for besøket og velkommen tilbake :)

Reisende som så på Bølgen & Moi Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune