“Julebord”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen - STENGT

Bølgen & Moi Drammen
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Rett og slett en dårlig opplevelse. Ble nektet servering etter 1 øl og 2 glass rødvin. Et selskap på damer over 50 år tåler en Irish Coffe som avslutning på et 3 retters måltid, men nei - vi var for fulle. Terningkast 1

1  Takk, Kristi O
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Hei, Kristin

Takk for din tilbakemelding

Når det gjelder alkoholservering har vi regler vi må følge uten unntak. Jeg beklager at det ble en slik slutt på kvelden.

Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning

Anmeldt 22. november 2018

Anbefaler varmt kveite, den var helt fantastisk! veldig god mat ! Flotte lokaler og hyggelige betjening! Her kommer vi garantert tilbake:)

Takk, Saus111
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Tusen takk for gode ord, kveiten er en av våre favoritter! :)

Godt å høre at atmosfæren vår faller i smak, vi gleder oss masse til å se dere igjen.

Takk igjen :)

Anmeldt 7. november 2018

Veldig skuffet over Bølgen og Moi i Drammen ettersom jeg har vært mye på de i Oslo. Her hadde de lite kunnskap på vin og ting tok tid. Vi kom dit for en hyggelig aften , men det tok 20 minutter før de i det hele tatt kom bort med vann til oss. Maten tok 1,20 min, og den var helt grei... Ville heller dratt et annet sted i Drammen.

1  Takk, OliviaO1234
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei, Olivia

Dette var en veldig trist lesning, dette er langt under våre standarder og er ikke i nærheten av der vi selv mener vi er per dags dato. Beklager for hendelsen dere har opplevd, ventetid på dette høres for meg helt ekstremt ut.

Kan du vennligst sende meg mere informasjon om deres opplevelse til restaurantsjef.drammen@bolgenogmoi.no
Gjerne inkluder når dere var på besøk hos oss i tillegg. Da jeg forstår det på anmeldelsen din at du referer til et tidligere besøk.

Takk på forhånd

Anmeldt 7. november 2018

Bølgen & Moi har gitt Drammen et godt nytt alternativ i det øvre skiktet. Etter oppstarten hadde de utfordringer , men de har nå satt et lag av servicemedarbeidere som gir deg som kunde en god opplevelse.

Takk, Reiulf

Hei, Reiulf

Dette var virkelig en hyggelig lesning. Det var svært hyggelig å ha dere på besøk hos oss.
Noen barnesjukdommer var det nok i starten men det er veldig hyggelig å høre at du også føler vi fungerer som vi skal nå.

Vi gleder oss til vi ser deg igjen

Mvh

Kim André

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Skulle feire bursdag og hadde bestilt bord. Vi drømte om god mat og hyggelig stemning. Da vi ankom kl.19 var det ingen andre gjester i restauranten. Kelneren spurte om vi skulle ha buffet. Nei,svarte vi. Jo det er bare det vi har, svarte kelneren..
Så ble vi plassert ved et bord og overlatt til oss selv mer eller mindre. Etterhvert gikk vi for å forsynte oss av det vi forstod var buffeen. Det føltes som å være på en frokost på et middelmådig hotell. Maten smakte forsåvidt helt ok, men ikke mer. Vi fikk bestille drikke etterhvert, men så ikke mye til betjeningen etter det. Ingen andre gjester å se heller i den tiden vi var der.
Hit går vi dessverre ikke igjen. Det eneste positive er lokalet og beliggenheten som er flott.

Takk, Ann-Kristin J

Hei, Ann-Kristin J

Dette var en meget trist opplevelse. Det er ikke slik det skal være hos oss og du beskriver et servicenivå som ikke er i henhold til våre standarder. Jeg må bare beklage på det ytterste og håper jeg får muligheten til å endre denne opplevelsen.

Send meg gjerne en mail for å fortelle mere om besøket ditt på restaurantsjef.drammen@bolgenogmoi.no

Mvh

Kim André