“Julebord”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen - STENGT

Bølgen & Moi Drammen
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var 5 damer på 50+ og hadde bestilt bord i god tid. Maten var god, men for en skikkelig ubehagelig behandling vi fikk når vi ønsket irish Coffee til dessert. De hadde holdt øye med oss og mente at vi ikke kunne få mer å drikke. Vi hadde en flaske procecco, 3 øl, en akevitt til mat og 2 glass vin. Vi lo nok litt for mye!!! Her kommer vi ALDRI igjen!!!! Har aldri noen sinne opplevd makan til oppførsel. Godt Drammen har andre jordnære restauranter. For en feig sjef som sender sin servitør for å fortelle dette, som bare kan unnskylde...

1  Takk, Hilde Lohne K
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Hei, Hilde Lohne

Takk for din tilbakemelding, godt å høre at maten var god og at alt var bra. Beklagelig å høre at det snudde når dere fikk denne beskjeden.

Hos oss lar vi den respektive servitøren som har hatt kundebehandling på nevnte bord også ta seg av slikt ved behov, med mindre servitøren ikke ønsker dette.

Når det gjelder alkoholservering har vi regler vi må følge uten unntak. Jeg beklager at det ble en slik slutt på kvelden.

Vi håper dere ombestemmer dere og at vi sees igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Rett og slett en dårlig opplevelse. Ble nektet servering etter 1 øl og 2 glass rødvin. Et selskap på damer over 50 år tåler en Irish Coffe som avslutning på et 3 retters måltid, men nei - vi var for fulle. Terningkast 1

1  Takk, Kristi O

Hei, Kristin

Takk for din tilbakemelding

Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning

Anmeldt 22. november 2018

Anbefaler varmt kveite, den var helt fantastisk! veldig god mat ! Flotte lokaler og hyggelige betjening! Her kommer vi garantert tilbake:)

Takk, Saus111
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Tusen takk for gode ord, kveiten er en av våre favoritter! :)

Godt å høre at atmosfæren vår faller i smak, vi gleder oss masse til å se dere igjen.

Takk igjen :)

Anmeldt 7. november 2018

Veldig skuffet over Bølgen og Moi i Drammen ettersom jeg har vært mye på de i Oslo. Her hadde de lite kunnskap på vin og ting tok tid. Vi kom dit for en hyggelig aften , men det tok 20 minutter før de i det hele tatt kom bort med vann til oss. Maten tok 1,20 min, og den var helt grei... Ville heller dratt et annet sted i Drammen.

1  Takk, OliviaO1234
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei, Olivia

Dette var en veldig trist lesning, dette er langt under våre standarder og er ikke i nærheten av der vi selv mener vi er per dags dato. Beklager for hendelsen dere har opplevd, ventetid på dette høres for meg helt ekstremt ut.

Kan du vennligst sende meg mere informasjon om deres opplevelse til restaurantsjef.drammen@bolgenogmoi.no
Gjerne inkluder når dere var på besøk hos oss i tillegg. Da jeg forstår det på anmeldelsen din at du referer til et tidligere besøk.

Takk på forhånd

Anmeldt 7. november 2018

Bølgen & Moi har gitt Drammen et godt nytt alternativ i det øvre skiktet. Etter oppstarten hadde de utfordringer , men de har nå satt et lag av servicemedarbeidere som gir deg som kunde en god opplevelse.

Takk, Reiulf

Hei, Reiulf

Dette var virkelig en hyggelig lesning. Det var svært hyggelig å ha dere på besøk hos oss.
Noen barnesjukdommer var det nok i starten men det er veldig hyggelig å høre at du også føler vi fungerer som vi skal nå.

Vi gleder oss til vi ser deg igjen

Mvh

Kim André