“Skuffende opplevelse!”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen - STENGT

Bølgen & Moi Drammen
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Dro hit med jobben for å spise lunch. Hadde på forhånd bestemt meg for å spise hamburger, men det fikk vi beskjed om at de ikke hadde denne dagen. Da var det kun 3 varmretter igjen å velge mellom...vegetar, blåskjell eller fiskesuppe. Bestilte stor fiskesuppe, men hvis den var stor, lurer jeg på hvor liten den minste er??? Uansett var den helt smakløs. T.o.m. Toro smaker bedre! Brød til måtte man bestille ekstra, men det kom veldig sent ettersom det "måtte tine først", i følge servitøren. Ikke noe som heter ferskt brød her. Var tørt og smakløst det også. Nei, dette holder ikke mål i det hele tatt! Terningkast 1 :-(

1  Takk, 381stigt
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei

Takk for din tilbakemelding, vi hadde dessverre en forsinket leveranse som førte til at burgeren ikke ble komplett denne dagen.

Trist at fiskesuppen ikke falt i smak, vi tar en gjennomgang og håper å se deg ved en senere anledning slik at vi får endret på opplevelsen.

Takk igjen

Mvh

Kim André

Anmeldt 6. desember 2018

Bølgen og Moi overtok lokalene til Glass, og mange håpet på et merkbart nivåløft. Hittil har det vært langt og lenge mellom jubelropene, og vi valgte derfor å gjøre et forsiktig forsøk, nærmere bestemt ved lunsjtid.
Opplevelsen: Hyggelig servitør. Bra vindusbord, men terrassen utenfor var skjemmet av at fugler hadde gjort både det ene og det andre der i løpet av natten. Eller enda tidligere.
Maten: Hun spiste omelett som imponerte blant annet på grunn av tilbehør og presentasjon. Verdt prisen. Jeg valgte "kokkens anbefaling" (eller noe slikt) som viste seg å være et lite spennende roastbiff-smørbrød som slett ikke var verdt godt over 150 kroner.
Drikke: Alkoholfritt, muligens til byens høyeste pris.

Oppsummert: Ikke 100% fornøyd, men har tenkt å gjøre et nytt forsøk.

Takk, Andersen44
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Hei, Andersen

Takk for din tilbakemelding

Fokuset faller nok dessverre litt bort ifra uteservering nå på vinterstid. Men vi skal ta en gjennomgang.

Godt å høre at maten falt i smak.

Vi gleder oss til å se dere igjen

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi var 5 damer på 50+ og hadde bestilt bord i god tid. Maten var god, men for en skikkelig ubehagelig behandling vi fikk når vi ønsket irish Coffee til dessert. De hadde holdt øye med oss og mente at vi ikke kunne få mer å drikke. Vi hadde en flaske procecco, 3 øl, en akevitt til mat og 2 glass vin. Vi lo nok litt for mye!!! Her kommer vi ALDRI igjen!!!! Har aldri noen sinne opplevd makan til oppførsel. Godt Drammen har andre jordnære restauranter. For en feig sjef som sender sin servitør for å fortelle dette, som bare kan unnskylde...

1  Takk, Hilde Lohne K
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Hei, Hilde Lohne

Takk for din tilbakemelding, godt å høre at maten var god og at alt var bra. Beklagelig å høre at det snudde når dere fikk denne beskjeden.

Hos oss lar vi den respektive servitøren som har hatt kundebehandling på nevnte bord også ta seg av slikt ved behov, med mindre servitøren ikke ønsker dette.

Når det gjelder alkoholservering har vi regler vi må følge uten unntak. Jeg beklager at det ble en slik slutt på kvelden.

Vi håper dere ombestemmer dere og at vi sees igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Rett og slett en dårlig opplevelse. Ble nektet servering etter 1 øl og 2 glass rødvin. Et selskap på damer over 50 år tåler en Irish Coffe som avslutning på et 3 retters måltid, men nei - vi var for fulle. Terningkast 1

1  Takk, Kristi O

Hei, Kristin

Takk for din tilbakemelding

Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning

Anmeldt 22. november 2018

Anbefaler varmt kveite, den var helt fantastisk! veldig god mat ! Flotte lokaler og hyggelige betjening! Her kommer vi garantert tilbake:)

Takk, Saus111
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Tusen takk for gode ord, kveiten er en av våre favoritter! :)

Godt å høre at atmosfæren vår faller i smak, vi gleder oss masse til å se dere igjen.

Takk igjen :)

Reisende som så på Bølgen & Moi Drammen, så også på