“Med venner”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen

Bølgen & Moi Drammen
Vurdert som nr. 63 av 135 Restauranter i Drammen
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt vennlig imot. Det jeg ikke er helt fornøyd med er informasjon han ga når vi bestilte. Jeg bestilte Entrecote, han sa ok og spurte ikke hvordan jeg ønsket den stekt. Det var jo heldig for dem at jeg liker medium minus, som den var. Det var en god entrecote jeg fikk, med rikelig tilbehør. De andre bestilte Breiflabb. De ble ikke gjort oppmerksomme på at det var et eget ark i menyen med sides. Dermed fikk de en tallerken med en litt under middels Breiflabb. Ingen grønnsaker, salat eller poteter til. Dette burde det blitt opplyst om ved bestilling.
Til dessert ble det bestilt Pannacotta og Hjemmelaget konfekt, det var helt greit. Under vårt besøk var det veldig liten oppmeksomhet fra betjeningen. Så enkelt som å fylle på vann på flasken måtte vi be om. Det var gjester på ett bord utenom det vi satt på. Vi var alle enige om at dette var ikke verd pengene vi betalte

Dato for besøk: september 2019
Takk, 447einars
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei, 447einars

Takk for din tilbakemelding, leit å høre at dere fikk en slik opplevelse, godt at entrecoten falt i smak.

Når bordet forespurte om det var en stor porsjon på breiflabben responderte vi med at den var raus og at det ikke alltid er nødvendig å bestille poteter ved siden av hvis man ikke er veldig sulten. Vi beklager at det ikke da kom tydelig nok frem at poteter bestilles hos oss.

Vi går over våre rutiner her, takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Vi håper å se dere senere ved en senere anledning slik at vi får rettet opp i inntrykket.

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Var på date med kjæresten her. Denne restauranten er veldig fin! Og du får litt waw følelse når du går inn. Maten var god og vinen var god. Litt stive priser, men ellers veldig bra.

Takk, 1Lone1
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Hei, 1Lone1

Så hyggelig at dere ønsket å legge en date til vår restaurant, veldig flott at dere fikk en slik opplevelse! :) Vi jobber alltid med å ha konkurranse dyktige priser så takk for at du er ærlig på dette.

Vi håper å få se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Mange klager over servicen, men nå fortjener dette stedet masse skryt. Servitøren jeg hadde, var helt fantastisk. Han var hyggelig, hjelpsom og fulgte opp hele veien. Det så ut til at han hadde kontroll på de andre bordene på uteserveringen også.
Jeg spiste en liten middag på vei hjem fra jobb. Nydelig carpaccio med fries og et glass rosé. Helt topp alt sammen. Og med en så flott beliggenhet ved elva og strålende sensommersol, blir det topp score denne gang.

Takk, LivBentet
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei, LivBentet

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på!:)

Takk igjen så mye, og vi håper vi sees igjen snart !:)

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Dette er et fabelaktig sted for et glass champagne en tidlig lørdag ettermiddag i gode venners lag! Kjenner jeg vil tilbake hit neste gang jeg er i Drammen

Takk, HCMy
Kim André Killi... S, restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Hei, HcMy

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! :)

VI håper å få se deg igjen ved en senere anledning ! :)

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Nydelig Skagen toast og ypperlig service av hyggelige servitører. Mat og drikke kom raskt. Kommer garantert tilbake. ☺️

Takk, Stinekil
Kim André Killi... S, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hei, Stinekil

Takk for super hyggelig tilbakemelding, vi gleder oss til å se deg igjen

Mvh

Kim

Reisende som så på Bølgen & Moi Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Bølgen & Moi Drammen? Del dine erfaringer!