“Vakker beliggenhet”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Drammen - STENGT

Bølgen & Moi Drammen
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Vakker beliggenhet, Fantastisk mat og
Nydelig service - hva mer trenger man
Trekker spesielt fram burgeren som supergod samt ofte deilig treretters-tilbud
Ingen grunn til at det skulle være ledige bord her. I alle fall ikke om sommeren.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Geno65
RestaurantsjefBMD, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Hei, Geno65

Takk for en fantastisk tilbakemelding, dette setter vi stor pris på, vi håper å se deg igjen snart :D!

Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Servicen er bare helt nydelig! Vi hadde verdens hyggeligste kelner, så der var vi nok heldige. Fint å ta seg er glass mens man ser på utsikten, beliggenheten er jo nydelig! Perfekt til sommerkveldene.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, emmanjacobsen
RestaurantsjefBMD, Restaurantsjef på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2020

Hei, Emmanjacobsen

Takk for en utrolig flott tilbakemelding, dette setter vi umettelig stor pris på ☺️

Vi håper å få se dere igjen snart

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med gode porsjoner, proffe servitører og flotte lokaler. Alt i alt en flott kveld med god atmosfærer hele kvelden.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 814arildr
RestaurantsjefBMD, Annet på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei, Arild R

Takk for en flott tilbakemelding, dette er punkter vi virkelig setter pris på! :)

Vi takker for flott besøk og håper å se dere igjen snart :)

Anmeldt 26. februar 2020

Ytrefilet av storfe, servert med stekte grønnsaker, delikatessepoteter med kirsebærsaus var aldeles nydelig! Flere stusset over om kjøttet var på hele 180 g, men smaken overgikk størrelsen. Litt mer grønnsaker og poteter, så hadde vi blitt mette. Dog er vi veldig takknemlige over å få en så herlig smaksopplevelse under denne uken med "Spis for kr 100"! Med profesjonell, hyggelig og blid kelner i flotte omgivelser, hadde vi lyst til å bli sittende igjen med mye mer attåt... Men vi kommer igjen til en real helaften! Bra markedsføring Bølgen & Moi, for oss som var her for første gang!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, torel718
RestaurantsjefBMD, Annet på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Hei, Sulten

Takk for en utrolig flott tilbakemelding! :) Dette setter vi stor pris på, vi håper å se dere igjen her senere!

Takk for super hyggelig besøk :)

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Godt fornøyd etter en god treretters middag. Vi testet ulike forretter og desserter. Alle var gode. Til hovedrett ble det kveite, torsk og reinsdyr. Veldig bra alle tre. Vi kommenterte en del trevler i reinsdyret. Da fikk vi ny servering uten noen spørsmål. Vinene var også gode.
De var flinke med glutenfritt.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, kjespa
RestaurantsjefBMD, Annet på Bølgen & Moi Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Hei, Kjespa

Takk for flott tilbakemelding! :) Det skal absolutt være ypperste kvalitet på kjøttet så er vi uheldige med det så ordner vi så klart nytt!

Godt å høre at vi innfridde, vi håper å se dere igjen :)

Reisende som så på Bølgen & Moi Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune