“Genialt konsept”
Anmeldelse av Egon Drammen

Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Egon fungerer fantastisk for studenter, business og møter på dagtid da du bestiller mat og drikke som det passer deg og ellers får sitte i ro og fred mens personalet vennlig jobber rundt deg.

Trivielt sted med masse sjarm og god mat.

1  Takk, Silje J

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og ei venninne var innom Egon Drammen og spiste ok forretter
Bruchettaen var dynket i balsamico og toppet med hele to "baby"tomater til sammen.

Da vi fikk hovedrett ventet jeg en saftig og god burger, men ble møtt med en overstekt og over- saltet hamburger. Den var tørr og nesten uspiselig i form av hvor mye salt som var blitt brukt i maten.

Jeg anbefaler ikke baconburgeren.

Ikke nok med det, men servicen var elendig det var ingen oppfølging, ingen spurte om maten smakte, ingen ryddet av bordet selv om vi satt igjen en time ekstra .. Det virket for oss som at vi var en byrde for de ansatte som var lite serviceinnstilt og hyggelige.

Alt i alt en skikkelig dårlig opplevelse med både mat og service

Vi kommer ikke tilbake.

5  Takk, Sofie B G
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 9 stk som bestilte familiebord, bestillingen ble gjort av alle ved kassen, alt gikk uten problemer og alle fikk det de skulle ha. Maten var bare helt fantastisk, alle var strålende fornøyd. Forrett, hovedrett og dessert var bare helt magisk, takk til supre kokker og vennlige servitører. Vi kommer helt sikkert tilbake. Anbefales på det sterkeste.

4  Takk, Stianhorne
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Var innom for å spise frokost tidlig en lørdagsmorgen . Ingen andre gjester der, så vi ble raskt og trivelig mottatt . Valgte karbonade , den smakte veldig godt. Servitøren var innom for å sjekke om alt sto bra til. Kommer gjerne tilbake ved neste Drammens besøk.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bentej2014
oddblun, General Manager på Egon Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding
Mvh Hallgeir Hjeltnes
Daglig Leder

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Nyåpna Egon , ønsket vi å innta et måltid hos ! Sentralt ved Bragernes Torg ved elva! Fikk et bord inne i restauranten , og bestilte drikke og meny ved disken hos en imøtekommende og hyggelig betjener ! Maten kom ganske raskt, drikke bragte vi til bordet selv ! Spise følget valgte kylling , hamburger og biffsnadder ! Menyen er mangfoldig! Lokalet stort og delt opp i forskjellige avdelinger / båser! Noen med utsikt mot elva ! Har også uteservering! Mange bord denne kvelden var reservert ! Ganske godt besøkt denne kvelden ! Servitørene fraværende , ble ikke spurt om hvordan maten smakte!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 31geirs

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Skal ta det opp med personalet at vi må bli flinkere til å følge opp bordene.
Mvh Hallgeir Hjeltnes
Daglig Leder

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!