“Kald mat”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 23. november 2018

Vi var et selskap på 7, som bestilte mat på en travel fredagskveld. Det ble bestilt fra julemenyen.

Det tok lang tid før maten kom, og da vi etterlyste maten fikk vi vite at den var på vei ut. Dessverre hadde nok maten stått alt for lenge mellom anretning og servering, noe som resulterte i at maten var kald når den ble servert. Alle elementene på tallerkene var var for kalde, hos samtlige 7. Dette holder dessverre ikke mål, selv om smaken på maten var god.

2  Takk, 547h_varda

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Egon fungerer fantastisk for studenter, business og møter på dagtid da du bestiller mat og drikke som det passer deg og ellers får sitte i ro og fred mens personalet vennlig jobber rundt deg.

Trivielt sted med masse sjarm og god mat.

1  Takk, Silje J
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og ei venninne var innom Egon Drammen og spiste ok forretter
Bruchettaen var dynket i balsamico og toppet med hele to "baby"tomater til sammen.

Da vi fikk hovedrett ventet jeg en saftig og god burger, men ble møtt med en overstekt og over- saltet hamburger. Den var tørr og nesten uspiselig i form av hvor mye salt som var blitt brukt i maten.

Jeg anbefaler ikke baconburgeren.

Ikke nok med det, men servicen var elendig det var ingen oppfølging, ingen spurte om maten smakte, ingen ryddet av bordet selv om vi satt igjen en time ekstra .. Det virket for oss som at vi var en byrde for de ansatte som var lite serviceinnstilt og hyggelige.

Alt i alt en skikkelig dårlig opplevelse med både mat og service

Vi kommer ikke tilbake.

5  Takk, Sofie B G
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 9 stk som bestilte familiebord, bestillingen ble gjort av alle ved kassen, alt gikk uten problemer og alle fikk det de skulle ha. Maten var bare helt fantastisk, alle var strålende fornøyd. Forrett, hovedrett og dessert var bare helt magisk, takk til supre kokker og vennlige servitører. Vi kommer helt sikkert tilbake. Anbefales på det sterkeste.

4  Takk, Stianhorne
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Var innom for å spise frokost tidlig en lørdagsmorgen . Ingen andre gjester der, så vi ble raskt og trivelig mottatt . Valgte karbonade , den smakte veldig godt. Servitøren var innom for å sjekke om alt sto bra til. Kommer gjerne tilbake ved neste Drammens besøk.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bentej2014
oddblun, General Manager på Egon Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding
Mvh Hallgeir Hjeltnes
Daglig Leder
Egon Drammen

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!