“Hyggelig gjensyn”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 27. januar 2019

Bodde ti år i Trondheim og var jo mer enn én gang på Egon, var et hyggelig gjensyn i Drammen. Åpne og rene lokaler, stor nok plass til at noen barn kunne løpe rundt uten at det forstyrret nevneverdig.

Rask og effektiv service. Og til slutt god mat, og et greit utvalg av øl. Mye de samme tingene på menyen som for flere år siden sist jeg var der, men det er er kanskje greia.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mjuken

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Tja. Når man går på Egon er det vell grenser for hva man kan forvente. Maten var som forventet ganske gjennomsnittlig, men dog pent anrettet og relativt varm når den ankom border. Det var såpass kaotisk på stedet, at vi valgte ikke å ta desserten der. Største minuset var at man ikke kan bestille bord samme dag. Vi var 6 pers og skulle om formiddagen booke bord til kl 17. Fikk beskjed om at vi ikke behøvde å være urolige for de hadde masse plass. Når vi ankom kl 17 var det fult men vi fikk til slutt satt sammen 2 bord ved en utgang. Det største minuset for de ansatte på Egon, må være at de tar forhåndsbetalt. Dermed blir det heller ingen tips.

Mitt råd er, styr unna dersom du er ute etter det gode måltid med god service/oppfølging ila måltidet. Løp og kjøp om du skal ha noe kjapt og ikke vil stå i kø på McDonalds.

Takk, josruud
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra. God mat og rask levering. Rikholdig meny. Noe for enhver smak. Pizzalunch menyen kunne hatt flere typer pizza.

Takk, leifottarp
Anmeldt 23. november 2018

Vi var et selskap på 7, som bestilte mat på en travel fredagskveld. Det ble bestilt fra julemenyen.

Det tok lang tid før maten kom, og da vi etterlyste maten fikk vi vite at den var på vei ut. Dessverre hadde nok maten stått alt for lenge mellom anretning og servering, noe som resulterte i at maten var kald når den ble servert. Alle elementene på tallerkene var var for kalde, hos samtlige 7. Dette holder dessverre ikke mål, selv om smaken på maten var god.

2  Takk, 547h_varda
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Egon fungerer fantastisk for studenter, business og møter på dagtid da du bestiller mat og drikke som det passer deg og ellers får sitte i ro og fred mens personalet vennlig jobber rundt deg.

Trivielt sted med masse sjarm og god mat.

1  Takk, Silje J

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!