“Veldig dårlig/ikke vegan vennlig ”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Bestill på internett
Vurdert som nr. 64 av 135 Restauranter i Drammen
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Prøvde å bestille litt mat som veganer der. Men absolutt alle rettene har noe animalsk i seg. Bortsett fra kanskje pommes-frites. Tenkte å bestille en suppe som var merket som vegetar, men viste seg at de har fiskesaus i den, og kelneren mente at vegetarianere spiste fisk. Fikk et inntrykk av at personell hverken har kunnskap eller bryr seg om kundeservice. Kommer ikke til å spise her igjen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mariasI6874CW

Anmeldt 1. september 2019

Egon i Drammen ligger sentralt til på Bragernes Torg med enkel tilgang til parkering gjennom et kjøpesenter.
Lokalene er o.k. Maten som vi fikk, var gjennomsnittlig. Kan verken roses eller rises. Men vi ble mette!

Takk, Perthorvald
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Under elvefestivalen i Drammen hvor det er mye mennesker ønsket vi litt mat og drikke ( les øl) Var opptatt nesten overalt i centrum! Ved Egon , var det litt kø , og en som anministrerte køen ordnet fint opp! Vi kom inn, fikk et bord, og stilte oss i neste kø ved baren ! To bestilings kasser , gikk greit , og vår mann ved disken hadde faktisk et lite smil på lur! Bra!!! Maten kom etter ca 20 min , veldig fint ! Rekesmørbrød og bakt potet og hamburger ! Pent dandert og gode smaker ! Toaletter rene og helt OK

1  Takk, 31geirs
Anmeldt 13. august 2019

Egon i Drammen ligger flott til nede ved elven og torget. Uteplassen og inne var rent og pent og luftig. Maten kom fort og smakte fortreffelig. Fine toaletter.

Takk, 1302travel
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Rask servering og god mat. Hyggelig betjening også. Pene og ryddige lokaler. Anbefales for familie og venner.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 285carlb

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!