“Middag ”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlg mat å service. Fikk forretten etter hovedrett. Dyrt å trasig siste gang jeg besøker denne Egon og alle andre Egon.

1  Takk, 446kjelll

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset og dårlig kvalitet over maten. Menyen er mangfoldig og ser fantastisk ut, men kvaliteten på maten står ikke i forhold til prisen. Lokalene er fantastiske og personalet gjør det de kan for å servere mange på en gang. Siste besøk måtte maten sendes tilbake, da kjøttet bar preg av dårlige råvarer, med mye slintrer og fett. Det har skjedd før også. Vi velger nok ikke dette igjen.

1  Takk, asteingrimsen
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og herlige servitører. Gjorde alt for å gi oss en god opplevelse. God stemning og lave skuldre. Kommer garantert tilbake igjen og igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, CamillaBerg
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte italiensk pizza med pepperoni og club sandwich. Min pizza var ikke ordentlig stekt, bunnen var tidvis rå. Club sandwich-en kom uten ost, samt med pommes fristes og ikke søtpotet, som var bestilt.
Ellers var lokalene greie (som alle Egon-restauranter) og servicen god.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, triptripe
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj hos dere med en venninne, hyggelig mann ved kassa, men å klare å legge inn feil bestilling når man spør 2 ganger hva man skal ha er «imponerende» fikk helt feil mat. Ingen beklagelse, men skyldte på at « dette er andre gangen han gjør idag» fikk beskjed om 5-7 minutter til jeg fikk rett mat. Venninnen min hadde fått mat og det gikk bortimot 15 minutter før jeg fikk maten min, bestikk hadde jeg ikke fått og manglet både dressing og pommes frites som kom etterhvert! Ingen som spurte om det smakte, maten var OK men ikke noe mer enn det!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, fs098

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!