“Søndagsmiddag”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Var en tur innom egon med familie. Barna hadde pannekaker og pølse. Jeg og samboeren hadde grillplanke. Veldig god, men tørr kylling. Heldigvis var alt det andre på planken så bra at vi var veldig godt fornøyd og mette. Sviger hadde biff og fiskerett - forstod dette også var bra. Vi kommer nok igjen - håper da på ledig plass ute i sola.

Takk, Tom-Eirik B

Anmeldt 3. mars 2021 via mobile enheter

Feiret med middag på Egon Drammen , på gjennomreise.
Fine store lokaler , virket rent på bordene og toalettene.
Fikk ikke bestillt mat i app da maten måtte tilpasses. Bestilte BLT sandwich .
Fikk bestillt i kassen , etter en laaaang god ventetid på maten kom maten desverre med alt jeg spesifikt ikke skulle ha.
Fikk gitt beskjed og leverte brød og dressing tilbake.
Hadde heller ikke muligheten til å vente på ny mat da det allerde hadde gått lang tid , og vi gjerne ville spise maten sammen.
Fikk ikke noe tilbud om avslag på måltidet eller noe (siden på Egon betaler man på forhånd)
Kyllingen var i tillegg kjempe liten, så egentlig var måltidet. Pomfritt med kyllingbit.
Kjempe skuffet.

Bordplasserinen var jeg heller ikke særlig imponert over da det dannet seg kø av folk med pizzabuffeten (som lå ved siden av bordet) hvor folk heller ikke brukte masker

Desverre ble det stryk for Egon denne gangen.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, cicilieb
Anmeldt 8. oktober 2020

Vi bestilte 2 torskefilet med grønnsaker bakt og stekt med bernaisesaus. Fisken var fantastisk god vi er veldig fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, G2972IPsimonh
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

God mat og god service. Restaurant og toaletter var veldig rent og smittevern var vel ivaretatt. Maten var god.

Dato for besøk: september 2020
Takk, karenmarieh
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Her hadde de god mar, god dessert, hyggelig betjening,hyggelige lokaler, og rene toaletter. Anbefaler en tur til Egon Drammen.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, utpaaturer

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!