“Kald mat”
Anmeldelse av Egon Drammen

Egon Drammen
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Har spist her fem ganger nå. Kjenner at det er på tide med en klage. Generelt er det et fint konsept, med masse forskjellige gode retter. Det hjelper ikke hvor god maten er, når man får servert den lunka/kald. Første gang bestilte jeg bakt potet. Gledet meg mye til dette, men skuffelsen ble stor. Den var lunka, så smøret smeltet ikke og poteten smakte ikke særlig godt. De varmer bare opp den bakte poteten igjen, så den får utrolig hardt skall og er ikke fersk. Neste besøk visste jeg at jeg ikke skulle bestille dét igjen i hvert fall, så jeg bestilte biffsnadder. Denne var også lunka/kald. Prøvde meg igjen på biffsnadder ved tredje besøk, også lunka. Ved en annen anledning var jeg med en kompis som bestilte biff. Jeg spurte om det var godt, «nei, biffen var omtrent kald». Dette er for dårlig, Egon. Dere kommer til å miste så mange kunder, bare fordi dere ikke klarer å servere ordentlig varm mat. Slutt å server dobbelt varmet bakt potet som blir kald før du i det hele tatt rekker å spise.

Takk, carolinenathali

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var der 2 ganger i løpet av juli. Første gangen var maten kald når vi fikk den. Vi gikk ut fra at dette var en dårlig dag på kjøkkenet og ga dem enda en sjanse . Vi var da 4 stk. Maten var kald, biffen stedvis rå, kyllingen til kona tørr. Maten til guttungen og min mor var heller ikke noe å skryte av. Kald. Det var heller ikke mulig å få tak i noen å klage til, med mindre man hadde gått til bardisken. I disse covid tider velger jeg å sitte ved bordet og ikke fly rundt i lokalet for å lete etter kelner. Dere ønsker også penger på forhånd, noe som er ganske uhørt da det medførte at ingen kom og spurte hvordan maten var. Noe som er vanlig å gjøre på restaurant. Dette var ikke verdt pengene på noen som helst måte og ødela store deler av gleden med å ta min mor ut på middag i forbindelse med hennes 70 års dag. Er trist at dette stedet ikke er bedre da beliggenheten er fin.

Takk, 836roberto
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Var en tur innom egon med familie. Barna hadde pannekaker og pølse. Jeg og samboeren hadde grillplanke. Veldig god, men tørr kylling. Heldigvis var alt det andre på planken så bra at vi var veldig godt fornøyd og mette. Sviger hadde biff og fiskerett - forstod dette også var bra. Vi kommer nok igjen - håper da på ledig plass ute i sola.

Takk, Tom-Eirik B
Anmeldt 3. mars 2021 via mobile enheter

Feiret med middag på Egon Drammen , på gjennomreise.
Fine store lokaler , virket rent på bordene og toalettene.
Fikk ikke bestillt mat i app da maten måtte tilpasses. Bestilte BLT sandwich .
Fikk bestillt i kassen , etter en laaaang god ventetid på maten kom maten desverre med alt jeg spesifikt ikke skulle ha.
Fikk gitt beskjed og leverte brød og dressing tilbake.
Hadde heller ikke muligheten til å vente på ny mat da det allerde hadde gått lang tid , og vi gjerne ville spise maten sammen.
Fikk ikke noe tilbud om avslag på måltidet eller noe (siden på Egon betaler man på forhånd)
Kyllingen var i tillegg kjempe liten, så egentlig var måltidet. Pomfritt med kyllingbit.
Kjempe skuffet.

Bordplasserinen var jeg heller ikke særlig imponert over da det dannet seg kø av folk med pizzabuffeten (som lå ved siden av bordet) hvor folk heller ikke brukte masker

Desverre ble det stryk for Egon denne gangen.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, cicilieb
Anmeldt 8. oktober 2020

Vi bestilte 2 torskefilet med grønnsaker bakt og stekt med bernaisesaus. Fisken var fantastisk god vi er veldig fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, G2972IPsimonh

Reisende som så på Egon Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Egon Drammen? Del dine erfaringer!