“Hyggelig pub”
Anmeldelse av The Kings Arms Pub

The Kings Arms Pub
Vurdert som nr. 50 av 103 Restauranter i Drammen
Anmeldt 2. oktober 2020

Vi var to stykker som spise burger og pizza. Burger var god, men pizza var ganske deigete og vassen i midten.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, FrodesMatMening

Anmeldt 23. august 2020

Hyggelig pub med servering i uteområde. Det var varmt den kvelden vi var der, og fint å sitte ute. God øl til normale priser.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, olavoslo
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Et hyggelig og uformelt sted å samle 28 venner og familie en lørdagskveld i egen avdeling i koselige pub -omgivelser. Nydelig mat og drikke fikk vi servert, etter god dialog med daglig leder Birgitte H. Alm, på forhånd.

Dato for besøk: november 2019
Takk, annebirgittehelgesen
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Trivelig og sjarmerende mottakelse ! Rask ekspedering av godt kaldt Aass øl Fikk fint bord med utsikt mot TV skjermer ! Bestilte fich and chips ! Meget bra , med ertestuing , remulade og godt stekt torsk fra Hansen røkeri! Mange mennesker tilstede , var jo Leeds match må vite , og det hørtes godt ! Toalettet rent! Fin stemning ! Puben har blitt godt tatt vare på ! Kommer garantert tilbake

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 31geirs
Anmeldt 6. oktober 2019

Skal du på pub i Drammen, kommer du ikke utenom dette stedet. Har vært der bestandig og har fått tilbake den opprinnelige, originale flotte stilen. Skinn og båser og en flott og gedigen bar. Pub-mat som faktisk er ganske så ok har de også.
TV-skjermer i fleng som viser fotball non-stop. Trivelig sted, verd et besøk.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Leon_Norway

Reisende som så på The Kings Arms Pub, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i The Kings Arms Pub? Del dine erfaringer!