Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Travelocity
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Ble skuffet over hotellet. For lite lys på rommet. Wi-Fi var dårlig. Telefonen byttet fra Wi-Fi til 4G og tilbake til Wi-Fi hele tiden. Ingen tilgang på kaffe/te utenom frokost. Frokosten sluttet halv ti. Det er for tidlig når en ikke er her i forbindelse med jobb.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Bente55
saramjensen, General Manager på Comfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hej!
Tack för att du tar dej tid att skriva om din upplevelse. Vi är så ledsna att du inte är nöjd.
Det låter inte bra att wifi var dåligt. Vi har checkat kring de punkter vi har och det verkar fungera överallt på hotellet nu, med raskt och bra trådlöst nätverk.
Kaffe och te finns tillgängligt hela dagen för en liten peng i vår barception. Samtidigt finns det vannkoker tillgänglig för alla gäster i lobbyn om man vill laga eget te.
Hjärtligt välkommen tillbaka! Då hoppas jag att nätverket ska fungera bättre för dej, och att du får en god kopp kaffe när det passar dej. Vill du ha frukost senare lagar vi gärna en pakke till dej om vi får besked på förhand.
Hilsen Sara

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til på Union Brygge.
Resepsjonen er også bar og betjeningen er bestandig hyggelig.
Dessverre ønsker de å være et kontantfritt hotell og det trekker ned.
Rommene er trivelige og rene. Minibar/kjøleskap mangler. Det samme gjør tempersturstyring på rommet også, men ringer man resepsjonen justerer de ned temperaturen for deg og de gjør det med et smil
Men alt i alt er dette et godt valg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Nobelty
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Dette var et overraskende kult hotell sentralt i Drammen! Kult interiør, serviceinnstilt personale, morsomme resepsjonister. Fint rom - men helt vanlig norsk standard med én type såpe og ingen minibar. Frokosten var faktisk veldig god. Stilig bakgård der man kan nyte god prosecco og lokal øl. Helt grei seng og fin dusj (to dusjhoder).

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, April-Elin
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Var på konferanse og det var bestilt middagsbuffet med 2 enheter alkohol til middag. Det var det dårligste utvalget jeg noen sinne har opplevd på hotell. De to varmrettene besto av laks som ikke var gjennomstekt og tørre, seige svinefileter. I tillegg ble det tomt før halvparten hadde fått forsynt seg første gang og det tok lang tid før det ble fylt opp igjen. Dette gjentok seg minst tre ganger. Vi måtte mase for å få det første glasset med vin (iskald rødvin) og da vi skulle ha det andre fikk vi beskjed om at det var tomt både for rød- og hvitvin.... Utrolig amatørmessig

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 950viviannb
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Et hotel som viste seg frem fra sin beste side. Passet perfekt for oss. Rolig atmosfære i lobby, vafler ut på dagen og kveldsbuffet på kvelden. Ikke ekslusivt, men alt vi kunne tenkte oss. Vi tok en oppgradering til Superior og dette anbefales andre. Vi tar kanskje enda et hakk opp neste gang. Parkering rett utenfor til en billig penge.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, VestfoldFracy