Tom
Fullt refunderbart
    kr 1 560
18.3 km fra Comfort Hotel Union Brygge
Svømmebasseng
Living room with a pleasant atmosphere
    kr 931
  • eDreams
23.7 km fra Comfort Hotel Union Brygge
Gratis parkering
Se flere hoteller i Drammen
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Ypperlig plassering i sentrum av Drammen. Kort vei til tog. Hyggelig personale, rent, fine rom og bra senger. Godt utvalg til frokost. Litt varmt på rommet, mulig det kan reguleres. God kvalitet til akseptabel pris.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, stigs152
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet i forhold til tog, bare 8-10 min. å gå.
Kombinasjonen resepsjon/bar er jeg ikke helt fortrolig med...
Manglet hotellinfo på rommet, og ingen telefon på rommet til å kontakte resepsjonen med. Ingen hotellinfo på TV heller. Svak/dårlig belysning på rommet. Spesielt på badet var dette direkte plagsomt. Frokost ok, men heller ikke mer. Mangler Biola/Cultura og fruktyoghurt.
Kommer jeg igjen? Vet ikke...

Takk, P6971JQandreasm
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Ble skuffet over hotellet. For lite lys på rommet. Wi-Fi var dårlig. Telefonen byttet fra Wi-Fi til 4G og tilbake til Wi-Fi hele tiden. Ingen tilgang på kaffe/te utenom frokost. Frokosten sluttet halv ti. Det er for tidlig når en ikke er her i forbindelse med jobb.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Bente55
saramjensen, General Manager på Comfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hej!
Tack för att du tar dej tid att skriva om din upplevelse. Vi är så ledsna att du inte är nöjd.
Det låter inte bra att wifi var dåligt. Vi har checkat kring de punkter vi har och det verkar fungera överallt på hotellet nu, med raskt och bra trådlöst nätverk.
Kaffe och te finns tillgängligt hela dagen för en liten peng i vår barception. Samtidigt finns det vannkoker tillgänglig för alla gäster i lobbyn om man vill laga eget te.
Hjärtligt välkommen tillbaka! Då hoppas jag att nätverket ska fungera bättre för dej, och att du får en god kopp kaffe när det passar dej. Vill du ha frukost senare lagar vi gärna en pakke till dej om vi får besked på förhand.
Hilsen Sara

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til på Union Brygge.
Resepsjonen er også bar og betjeningen er bestandig hyggelig.
Dessverre ønsker de å være et kontantfritt hotell og det trekker ned.
Rommene er trivelige og rene. Minibar/kjøleskap mangler. Det samme gjør tempersturstyring på rommet også, men ringer man resepsjonen justerer de ned temperaturen for deg og de gjør det med et smil 😊
Men alt i alt er dette et godt valg.

Takk, Nobelty
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Dette var et overraskende kult hotell sentralt i Drammen! Kult interiør, serviceinnstilt personale, morsomme resepsjonister. Fint rom - men helt vanlig norsk standard med én type såpe og ingen minibar. Frokosten var faktisk veldig god. Stilig bakgård der man kan nyte god prosecco og lokal øl. Helt grei seng og fin dusj (to dusjhoder).

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, April-Elin