mariannehajem
Asker, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 1. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
saramjensen, General ManagerComfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. mars 2019
Tack - tusen tack!
Hoppas ni kommer tillbaka till oss snart :)

Hilsen Sara
18.3 km fra Comfort Hotel Union Brygge
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Drammen
Anmeldt 30. januar 2019

Greit og rimelig hotell i Drammen, gangavstand til jernbane og til sentrum. Beliggende ved Papirbredden nær flere gode serveringssteder, bibliotek og kontorer. Enkel frokost, men helt OK. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Pål G N
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt, fikk raskt rommet mitt. Helt greit rom med en ikke så grei seng. Det var rent og pent. Døra til rommet var ikke justert riktig så det måtte skikkelig krefter til å få låst døra. Det var kaldt på rommet.Det var ikke minibar og heller ikke restaurant åpent. Frokosten var enkel.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tomerik
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Ypperlig plassering i sentrum av Drammen. Kort vei til tog. Hyggelig personale, rent, fine rom og bra senger. Godt utvalg til frokost. Litt varmt på rommet, mulig det kan reguleres. God kvalitet til akseptabel pris.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, stigs152
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet i forhold til tog, bare 8-10 min. å gå.
Kombinasjonen resepsjon/bar er jeg ikke helt fortrolig med...
Manglet hotellinfo på rommet, og ingen telefon på rommet til å kontakte resepsjonen med. Ingen hotellinfo på TV heller. Svak/dårlig belysning på rommet. Spesielt på badet var dette direkte plagsomt. Frokost ok, men heller ikke mer. Mangler Biola/Cultura og fruktyoghurt.
Kommer jeg igjen? Vet ikke...

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, P6971JQandreasm
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Ble skuffet over hotellet. For lite lys på rommet. Wi-Fi var dårlig. Telefonen byttet fra Wi-Fi til 4G og tilbake til Wi-Fi hele tiden. Ingen tilgang på kaffe/te utenom frokost. Frokosten sluttet halv ti. Det er for tidlig når en ikke er her i forbindelse med jobb.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Bente55
saramjensen, General Manager på Comfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hej!
Tack för att du tar dej tid att skriva om din upplevelse. Vi är så ledsna att du inte är nöjd.
Det låter inte bra att wifi var dåligt. Vi har checkat kring de punkter vi har och det verkar fungera överallt på hotellet nu, med raskt och bra trådlöst nätverk.
Kaffe och te finns tillgängligt hela dagen för en liten peng i vår barception. Samtidigt finns det vannkoker tillgänglig för alla gäster i lobbyn om man vill laga eget te.
Hjärtligt välkommen tillbaka! Då hoppas jag att nätverket ska fungera bättre för dej, och att du får en god kopp kaffe när det passar dej. Vill du ha frukost senare lagar vi gärna en pakke till dej om vi får besked på förhand.
Hilsen Sara