TripadvisorUSD 108
Booking.comUSD 108
Orbitz.com
eDreamsUSD 108
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell. Bra beliggenhet kort vei til gangbru over til byen.
Parkering rett i nærheten.
Rommene er litt små og har dårlig belysning.
Innsjekking gikk raskt.
Hotellet har ett fint resepsjonsområdet med mulighet til å kjøpe drikke og snacks.
En koselig bakgård

1  Takk, Hatmyr
Anmeldt 13. mars 2020

Hyggelig betjening. Fint resepsjonsområde. Vi ba om ekstra puter og det ble skaffet umiddelbart. Nærme parkering. Rommet vi hadde var lite, men rent og pent med gode senger. Frokosten holdt også godt.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, jippi j
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Rommene har ikke kjøleskap. Litt dumt når du har med deg litt mat eller drikke som må stå kaldt. Hull i det ene dynetrekket som lå
på sengen. Det ser jo ikke helt bra ut. Kjempe myke madrasser som virke noe «slitt»
Frokosten var nede på et minimums nivå av utvalg. Mye tomme fat, tomme flasker med smoothie, brødet var tørt som kjeks og melken lunken. Lite utvalg av frukt og grønt. En som ryddet av bordet var uheldig og knuste et glass rett ved siden av vårt bord. Sånn kan skje den beste, men da vedkommende angivelig var ferdig med å koste opp etter seg var det fortsatt masse glasskår og melkesøl rundt og ved bordet. Måtte gå gi beskjed til en annen om at det måtte ryddes bedre..
Har nå vært her tre ganger og dette ble definitivt den siste gangen da alle tre opplevelsene har vært like skuffende hver gang.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 353idag
saramjensen, General Manager på Comfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hej!
Tusen tack för din feedback!
Jag är så ledsen att vi inte har klarat att imponera mer på dej under dina besök. Jag har ett inre hopp om at tdu ändå vill ge oss en chans till och att vi då ska visa dej hur bra vi normalt sett är.
Du har helt rätt - rummen har inte kylskåp. Comfort är ett basic, selected service brand där vi har tagit bort exempelvis kylskåp/minibar. istället lägger vi all vår energi på att skapa en så bra upplevelse för dej som bor som möjligt, och är experter på vårt närområde så att du kan utforska det Drammen har att erbjuda. Vi tar gärna emot mat och drickevaror och har det i vår kyl på köket.

Naturligtvis ska ditt sengetøy vara helt och rent. Beklagar att vi brustit här - det tar vi vidare med leverantör och internt på hotellet.
Frukosten hos oss är basic, men vi har flera ekologiska alternativ och jag vill ändå mena att med med 14 olika typer av frukt och grönt så är det ett ok utval. Vad önskar du mer? Vi tar såklart med oss av din feedback och hanterar det internt för att säkra ett bra utval. Detsamma gäller din upplevelse av tomma fat och uppryddning efter det knusta glaset.

Som sagt, hjärtligt välkommen igen.

Hilsen Sara

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell og med hyggelig betjening. Store rom og behagelige senger.
Men det var ingen kaffe/te på rommet . Minus for at man må betale for kaffen. Jeg tenker at når man betaler 1000 kr for natten, så kan de vel spandere kaffen.
Ellers uten anmerkninger.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, hello_miss_lena

Hej!

Tusen tack för ditt besök och för din feedback! Jag blir så glad när vi klarat att imponera på dej med the basics - hygglig betjäning och en god natt sömn <3
På våra superior rum har du kaffe inkluderat, både på rum och i vår barception. Ett tips är att boka denna rumtypen nästa gång.
Hjärtligt välkommen igen! Hoppas vi ses snart.
Hilsen Sara

Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Har bodd her regelmessig i en periode. Dette er et høyst ordinært hotell. Kaldt på rommene, veldig lytt så man hører normale samtaler på naborommene. Tregt wifi i deler av bygget. Betjeningen i resepsjonen har ikke lært å smile, og jeg har ved flere anledninger opplevd at de har gitt meg en høyere pris enn det som er annonsert eller lovet muntlig - litt for ofte til at det er helt tilfeldig.

Frokosten er kanskje noe av det kjedeligste jeg har opplevd på hotell. Dårlig utvalg og ofte tomt.

Beliggenheten er ok i forhold til Universitet og kulturhus, men alle andre hotell i Drammen ligger nærmere togstasjonen.

Velger heller et annet alternativ framover.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Norwhat