Booking.comUSD 119
FindHotelUSD 119
ZenHotels.comUSD 140
Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

Skulle ta oss en tur for å få litt avbrekk fra korona. Det ble en skuffelse. Rommet var ok, men sengen var hard å ligge i. Vi fikk rom ut mot bakgården. Der gikk folk ut og røkte hele natta! Det var røyklukt, høy prating og latter frem til kl 5.00. Dørene ble smelt igjen hele tiden. Så drt ble en lang natt! Vi hadde ikke vinduet oppe. Veldig lite personale på hotellet, vi så 2 stk, men de var høflige og blide. Frokosten hadde det du trengte, men ikke noe mer. De stekte pølsene var kalde.
Jeg ville valgt et annet hotell i Drammen.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, 758ingere
Sara Jensen, General Manager på Comfort Hotel Union Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2021

Hej! Tusen tack för din feedback - vi sätter SÅ stor pris på det.
Väldigt trist dock att se att ni inte fick den goda nattesömnen som vi önskar alla gäster. Normalt sett är det stilla här på området, speciellt i dessa Corona-tider, men denna kvällen var det säkert någon som var uppe lite längre. Vi har personal tillgänglig hela dygnet så ge oss gärna besked om något liknande skulle ske igen, så kan vi säkert lösa situationen :)

Önskar dej en strålande dag och välkommen igen :)

Hilsen Sara Jensen

Anmeldt 14. mars 2021

Her var det kjempekoselig med knallgod frukost. Masse av alt. Hyggelig betjening.
Har ingenting å klage på..
Fikk tom baconsnacks på rommet. Fri parkering og lading av elbil. Hit er det bare å komme..
Takk.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, ThomasF888

Hej!
Tusen tack för SÅ hyggelig tillbakamelding! Det var fantastiskt att ha er på besök och vi gleder oss till vi får se er igen. Hjärtligt välkomna! Hilsen Sara

Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Romslig suite. Sparsommelig og meget enkelt innredet. Kaffemaskin fungerte ikke. Rommet var ikke klart til bruk i tide. Helt ok frokostutvalg, savnet andre kaffealternativer enn kun filterkaffe. Fint lobby område. Meget god beliggenhet rett i nærheten av fine kaféer og restauranter, biblioteket mm.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, mortend99

Uff uff uff! Tusen tack för din tilbakamelding, men det svider ordentligt att se att ni inte hade den goda upplevelsen som ni (och vi) hade önskat!
Vi är så stolta över området vi är på och alla goda aktörer i närområdet. Nu öppnar restauranger och cafeer upp igen så smått efter en lång tids nerstängning och det gleder vi alla oss till :)
Jag hoppas att ni kommer tillbaka till oss och att vi då får möjilgheten att ge er suite "med" opplevelse! Välkomna!
Hilsen Sara

Anmeldt 10. november 2020

Dårlig renhold, støvete rom, flekkete gulv, hull i lakenet og sengetrekket. Fikk byttet rom etter vi klaget, men det ble ikke så mye bedre, da rommet fortsatt var støvete og skittent. Dårlig utvalg på frokost, ikke særlig god service. Anbefaler ikke dette hotellet, med mindre man kun er ute etter en seng å sove i og ingenting mer utover det.

Takk, 244isakg
Anmeldt 13. oktober 2020

Vi fikk rom ut mot anleggsområdet med mye støy fra tidlig morgen, og det var langt i fra fult på hotellet så hvorfor de bruker de rommene er en gåte. Det var svært varmt på rommet og ikke mulig å regulere temperaturen slik man ville (termostaten var langt fra selvforklarende så spurte jeg vedkommende i resepsjonen. Da fikk jeg til svar at vi kunne øke med 3 grader eller redusere med 3 grader. Termostaten sto på 26 grader så jeg spurte om det kunne være tilfelle at vi ikke kunne få det kaldere enn 23 grader om natten, og da fikk jeg til svar at det viste hun ikke. Hun tilbudte seg heller ikke å finne ut av det. Det var 10 grader ute. Den ene kvelden vi var det arrangementet i lobbyen som innebar at hvis man skulle gå ut av hotellet eller til resepsjonen fra rommet sitt så måtte man gå mellom stolene til de som var på arrangementet (det var et foredrag) og det føles ikke spesielt behagelig. Det var kun en stå lampe og nattbordlys og dette medførte at det var svært svak belysning på rommet. Veggene på dusjen bar preg av dårlig renhold.
Både den positive siden så har hotellet en veldig sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, AuntieMAC3