“Katastrofe”
Anmeldelse av Los Tacos

Los Tacos
Vurdert som nr. 3 av 3 Smått og godt i Drammen
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Tok 1 h etter at vi andre hadde spist ferdig før den siste personen i selskapet fikk mat. Var helt kaos og folk gikk etter å ha ventet 1 h eller mer på enklere ting som drikke.

Takk, mBjorkegren

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

På utsiden reklamerer se med autentisk mexikansk opplevelse, det er det ikke. Det er vanlig fastfood med halvfabrikata

Takk, Thomas L
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Verdt å sjekke, kun for betjeningen. Går rykter om billig pils. Maten er god også, men ALDRI bestill sterk. Styrken er mexico nivå

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Andreas W
Anmeldt 30. mars 2021 via mobile enheter

Maten så dårlig ut, agurken var bitter og altfor myk. Smaken var ikke god. Sterk og mild Ikke merket

Dato for besøk: mars 2021
Takk, alexandraf924
Anmeldt 26. juli 2020

Dette er antagelig det tristeste jeg har fått levert på døra noen gang.
Jeg bestilte maten 2 timer på forhånd via Foodora, og det eneste positive er at den kom akkurat på tiden.
Men en burrito skal vel ikke være kald? Lagde Los Tacos maten da jeg bestilte den? Ble det litt for vanskelig å time det sånn at jeg kunne få maten levert varm på døra?
Nitristt seig tortilla og kald fyll, der sleipe pommes fries og pregløst kjøtt kjempet om å være det verste innholdet, flankert av vasne grønnsaker og løk som hadde begynt forrånelsesprosessen inni pakka mens den lå på en eller annen benk hos Los Tacos.
Aldri mer Los Tacos!
Jeg har kun fått verre take-away én gang, og det var i London, der vi fikk kald fish & chips som ikke var gjennomstekt.

1  Takk, Lars F

Reisende som så på Los Tacos, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Los Tacos? Del dine erfaringer!