Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Trip.com
Fullt refunderbart fĂžr 08.04.23
Quality HotelsUSD 163
Vio.com
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
30–35 av 66 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Dette nye og «freshe» hotellet ligger kun 100m fra togstasjonen. Nytt i 2019 og med en meget Fon konferansedel i 2. etg. 12 etasjer, store moderne rom, fine fellesomrÄder! Dette kan definitivt anbefales for bÄde konferanser og privatopphold.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
1  Takk, Offisersbladet
Ingvild Jacobsen, Annet pÄ Quality Hotel River Station, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

KjÊre Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til Ä gi oss slik ros. Vi gleder oss til Ä kunne Þnske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til vÄre ansatte.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ble flyttet over til dette hotellet da deg opprinnelige hotellet var stengt. God opplevelse! Nytt og fint, fikk fresht rom i Ăžverste etasje!

Hadde mĂžterom ene dagen. Veldig hyggelig service og god servering. Savnet bare et nr man kunne ringe da jeg flere ganger letet etter personale i konferanseavd. uten hell.

God frokost og av de bedre korona lÞsningene jeg har mÞtt der man kunne velge hva man ville fÄ pÄ tallerken, inkludert egg og varmmat.

Lunsjen var ok. Spiste ogsÄ middag her. De fleste bestilte burger, det tok dessverre litt tid og bÄde burger og pommes frites hadde mistet mye varme fÞr det kom pÄ bordet. SÄ litt trist avslutning. Men bortsett fra deg og litt kÞ i resepsjon og til frokost, sÄ var det en god oppleves!

Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
1  Takk, marianneaa78
IngvildJacobsen, Leder  pÄ Quality Hotel River Station, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

KjÊre Gjest, Tusen takk for din gode og konstruktive tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til Ä gi oss slik ros og at du spesifiserte hva vi kunne vÊrt bedre pÄ. Vi beklager at dere opplevde Ä mÄtte vente litt og at maten ikke var varm nok. Vi gleder oss til Ä kunne Þnske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din tilbakemelding gis videre til vÄre ansatte, slik at vi jobber med kvaliteten og servicen videre.

Anmeldt 2. juni 2020

Hotellet er vel et konferansehotell, men det fungerte veldig bra for en kjÊrestetur for oss med en overnatting. Helt greie rom, vanlig standard. Betjeningen i restauranten var veldig flinke og dyktige, det var mennesker som sÄ gjestene sine hele tiden og var oppmerksomme og gjorde sÄ godt de kunne med de korona-restriksjonene som mÄ ta hensyn til.
Folket i resepsjonen var ogsÄ veldig oppmerksomme og hjelpsomme pÄ alle mÄter.

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Tormod H
IngvildJacobsen, Leder  pÄ Quality Hotel River Station, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2020

Anmeldt 13. mai 2020

Dette ble en ny og spennende opplevelse. NÄr jeg er i Drammen bor jeg pÄ hotellet litt lenger bort i gaten, men grunnet Covid-19 var dette hotellet stengt og jeg ble flyttet hit. Litt spent var eg jo, men dette hotellet lever opp til min forventingen. Resepsjonisten gjorde en utmerket jobb ved innsjekk. Ble oppgradert og fikk rom med utsikt over elva og byen. Her bodde jeg godt. Stille og rolig med fin utsikt. Jeg vil absolutt anbefale dette hotellet. Alle de ansatte pÄ hotellet gjorde en utmerket jobb.

Romtips: SpĂžr etter om mot elva
Takk, haraldja
IngvildJacobsen, Leder  pÄ Quality Hotel River Station, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2020

Anmeldt 6. mars 2020

Jeg vil vil sÊrlig skryte av betjeningen pÄ dette hotellet. Jeg ble godt mottatt, fikk god informasjon. Jeg ble tilbudt ekstra forfriskninger pÄ kveldstid, og betjeningen viste positiv omsorg for at jeg skulle ha et hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 370ragnarj
IngvildJacobsen, Leder  pÄ Quality Hotel River Station, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020