Booking.comUSD 134
TripadvisorUSD 133
Priceline
eDreams
Anmeldt 27. juni 2021

Overnattet en natt, hyggelige service gjorde at jeg fikk oppgradert rommet uten ekstra kostnad.
Bodde i 12 etg og hadde utsikt utover elven og byen.

Rommet var lite, jeg savnet en minibar og skap til å ha tingene mine i.
Syntes det var veldig mørk interiør og maskulin /business stil som gjorde at rommet føltes enda mindre ut. Men pent rom. Savnet en bedre stol å sitte i ved bordet, var lite komfort og veldig hard.

Sengen var god og det var en stor tv og alt var på stell. Badet var pent.

Frokosten var helt innafor og ingenting å utsette på det.

Eneste jeg savnet var informasjon i forkant av opphold, der jeg ikke mottok noen info om verken innsjekk eller utsjekk eller generelt om hotellet.

Parkering: trekker ned at hotellet ikke har ordnet seg egen parkering, da jeg ser at f eks folk som ønsker å besøke Drammen en natt heller velger et hotell som har dette.

Takk, marielleheleneh
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tok deg tid til.

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning. God sommer.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har alltid sagt det, uansett hvor nytt, fint og flott det er på et hotell, er det alltid menneskene som avgjør hvor bra det egentlig er. På riverstation er menneskene fantastiske. De ser hver kunde, er naturlig hyggelige om imøtekommende. I tillegg er det relativt nytt og flott så her stemmer alt!

1  Takk, ten1975
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Det nyeste hotellet i Drammen. Bra folk som jobber der som er løsningsorienterte, ser deg som enkeltkunde og ikke bare som neste i køen. Fra ankomst til utsjekk var det en meget god avslappende opplevelse. Det er gode senger store senger, rent, ryddig og fine moderne rom.

Takk, tore178

Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde ventet lenge på dette oppholdet da vi først bestilt ble det stengt ned pga korona pandemien. Men det ble et fint opphold.
Hotellet ligger veldig sentralt til i nærhet av buss og jernbane. Kort vei til sentrum. Hadde et flott rom i 12 etg med nydelig utsikt.
Personalet var blide og hyggelige og passet på at koronatiltakene ble fulgt. Frokosten var kjempe god og hadde alt du behøver.
Dette hotellet kan jeg anbefale.

1  Takk, 758ingere
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2021

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte. Gratulerer så mye med dagen - hurra for 17. mai.

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Dobbeltrommet vi fikk var lite og mørkt. Det ga også preg av å ikke ha vært rengjort på lenge. Det var støvete og luktet innestengt. Selv om ikke det bor gjester på et rom, bør hotellet friske opp rengjøringen på de tomme rommene. God service i en fin resepsjon. Dårlig service i frokostsalen av stressede medarbeidere, som ikke fylte på av det som ble tomt. Ryddingen av bord gikk også tregt. Da vi kom til frokost var 2/3 av bordene fulle av skitne fat og kopper. Ikke så hyggelig å sette seg ned blandt dette.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, stinegrl
Ingvild Jacobsen, Annet på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2020

Kjære gjest,

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre internt. Vår housekeeping avd. ligger på aller høyeste score i bransjen, så det er svært beklagelig at vi med deres rom tydeligvis har stort forbedringspotensialet og at vi må ha sterkere fokus på å gå over på nytt, til tross for at det har stått ubrukt i en tid. Flott å se at resepsjonen innfridde til forventningen. Når det gjelder dårlig service og for dårlig rydding i restauranten, er dette absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå. Dette beklager vi på det sterkeste og håper inderlig du vil gi oss en ny sjanse til å vise at vi kan bedre.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen