TripadvisorUSD 134
eDreams
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Her må du rydde, hente håndklær osv osv, pga covid.
Grei unnskyldning for ikke å så mange stuepiker på jobb.
Vi har vært på 3 andre Hotel nå i juli, der har de selvsagt ryddet og stelt på rommet vårt.
Pinlig syntes jeg!!
Hadde vi fått beskjed om dette så hadde vi selvsagt funnet et annet Hotel.

Takk, evak498
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tok deg tid til.

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre. Covid-situasjonen har dessverre rammet vår bransje hardt. Vi har prøvd og feilet og det er en utfordring å imøtekomme alles ønsker i denne vanskelige tiden. Vi tok en beslutning ifht bo-rom, slik at vi i størst mulig grad skulle unngå kontakt. Dette beklager vi på det sterkeste at opplevdes som pinlig, det var selvsagt ikke vår intensjon.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 27. juni 2021

Overnattet en natt, hyggelige service gjorde at jeg fikk oppgradert rommet uten ekstra kostnad.
Bodde i 12 etg og hadde utsikt utover elven og byen.

Rommet var lite, jeg savnet en minibar og skap til å ha tingene mine i.
Syntes det var veldig mørk interiør og maskulin /business stil som gjorde at rommet føltes enda mindre ut. Men pent rom. Savnet en bedre stol å sitte i ved bordet, var lite komfort og veldig hard.

Sengen var god og det var en stor tv og alt var på stell. Badet var pent.

Frokosten var helt innafor og ingenting å utsette på det.

Eneste jeg savnet var informasjon i forkant av opphold, der jeg ikke mottok noen info om verken innsjekk eller utsjekk eller generelt om hotellet.

Parkering: trekker ned at hotellet ikke har ordnet seg egen parkering, da jeg ser at f eks folk som ønsker å besøke Drammen en natt heller velger et hotell som har dette.

Takk, marielleheleneh
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære gjest,

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning. God sommer.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har alltid sagt det, uansett hvor nytt, fint og flott det er på et hotell, er det alltid menneskene som avgjør hvor bra det egentlig er. På riverstation er menneskene fantastiske. De ser hver kunde, er naturlig hyggelige om imøtekommende. I tillegg er det relativt nytt og flott så her stemmer alt!

1  Takk, ten1975
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Det nyeste hotellet i Drammen. Bra folk som jobber der som er løsningsorienterte, ser deg som enkeltkunde og ikke bare som neste i køen. Fra ankomst til utsjekk var det en meget god avslappende opplevelse. Det er gode senger store senger, rent, ryddig og fine moderne rom.

Takk, tore178

Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde ventet lenge på dette oppholdet da vi først bestilt ble det stengt ned pga korona pandemien. Men det ble et fint opphold.
Hotellet ligger veldig sentralt til i nærhet av buss og jernbane. Kort vei til sentrum. Hadde et flott rom i 12 etg med nydelig utsikt.
Personalet var blide og hyggelige og passet på at koronatiltakene ble fulgt. Frokosten var kjempe god og hadde alt du behøver.
Dette hotellet kan jeg anbefale.

1  Takk, 758ingere
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2021

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte. Gratulerer så mye med dagen - hurra for 17. mai.