Booking.comUSD 133
FindHotelUSD 134
eDreamsUSD 133
Anmeldt 24. juli 2021

Bodde her i begynnelsen av mai - 1 natt. Det var mer enn nok! Selv om hotellet i seg selv er nytt og byr på en hyggelig og stilig lobby, står selve oppholdet til stryk. Choice er den eneste av de norske hotellkjedene som ikke tilbyr housekeeping under oppholdet. De påstår det er på grunn av koronasituasjonen, men det er bare tull. Det er kun for å spare penger, noe denne kjeden er nordiske mestere på. Da jeg skulle kaste noe i søppeldunken på badet oppdaget jeg et brukt damebind som satt fast i lokket. Utrolig ekkelt! Jeg tipper dette skyldes press på de ansatte. Her har man ikke nok tid til å gjøre rent, sjekke rom før neste gjest osv, da skjer slike glipp som dette. I disse dager er renhold svært viktig, men renhold er tydeligvis ikke fokus på dette hotellet.

Ellers var rommet helt basic. Fravær av kjøleskap. Frokost kom servert, ferdig, på en tallerken. Var tydelig at denne var preparert noen timer i forveien. Bar/restaurant var stengt under mitt opphold, så det kan jeg ikke uttale meg om. Ansatte i resepsjonen var hyggelige.

Leder svarte heller ikke på min henvendelse ang. mitt opphold. I disse dager skulle man tro at hotellene tok vare på sine kunder, men det gjelder ikke Quality i Drammen. Styr unna - om man skal bruke samme kjede anbefaler jeg heller deres søsterhotell ved Union Scene. Ellers har en av deres konkurrenter et flott og nyoppusset hotell noen få meter unna.

2  Takk, skrosvik
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på at du tok deg tid til.

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre. Covid-situasjonen har dessverre rammet vår bransje hardt. Vi har prøvd og feilet og det er en utfordring å imøtekomme alles ønsker i denne vanskelige tiden. Vi tok en beslutning ifht bo-rom, slik at vi i størst mulig grad skulle unngå kontakt. Dette beklager vi på det sterkeste at opplevdes som at vi kun er ute etter å spare penger, det var selvsagt ikke vår intensjon.

Jeg har sett mail-dialogen du har hatt med ledelsen på hotellet og forstår ikke hva du mener med at leder ikke svarte på din henvendelse.

Ønsker deg en fin dag videre og fortsatt god sommer.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Her må du rydde, hente håndklær osv osv, pga covid.
Grei unnskyldning for ikke å så mange stuepiker på jobb.
Vi har vært på 3 andre Hotel nå i juli, der har de selvsagt ryddet og stelt på rommet vårt.
Pinlig syntes jeg!!
Hadde vi fått beskjed om dette så hadde vi selvsagt funnet et annet Hotel.

Takk, evak498
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tok deg tid til.

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre. Covid-situasjonen har dessverre rammet vår bransje hardt. Vi har prøvd og feilet og det er en utfordring å imøtekomme alles ønsker i denne vanskelige tiden. Vi tok en beslutning ifht bo-rom, slik at vi i størst mulig grad skulle unngå kontakt. Dette beklager vi på det sterkeste at opplevdes som pinlig, det var selvsagt ikke vår intensjon.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. juni 2021

Overnattet en natt, hyggelige service gjorde at jeg fikk oppgradert rommet uten ekstra kostnad.
Bodde i 12 etg og hadde utsikt utover elven og byen.

Rommet var lite, jeg savnet en minibar og skap til å ha tingene mine i.
Syntes det var veldig mørk interiør og maskulin /business stil som gjorde at rommet føltes enda mindre ut. Men pent rom. Savnet en bedre stol å sitte i ved bordet, var lite komfort og veldig hard.

Sengen var god og det var en stor tv og alt var på stell. Badet var pent.

Frokosten var helt innafor og ingenting å utsette på det.

Eneste jeg savnet var informasjon i forkant av opphold, der jeg ikke mottok noen info om verken innsjekk eller utsjekk eller generelt om hotellet.

Parkering: trekker ned at hotellet ikke har ordnet seg egen parkering, da jeg ser at f eks folk som ønsker å besøke Drammen en natt heller velger et hotell som har dette.

Takk, marielleheleneh
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære gjest,

Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre.

Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning. God sommer.

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har alltid sagt det, uansett hvor nytt, fint og flott det er på et hotell, er det alltid menneskene som avgjør hvor bra det egentlig er. På riverstation er menneskene fantastiske. De ser hver kunde, er naturlig hyggelige om imøtekommende. I tillegg er det relativt nytt og flott så her stemmer alt!

1  Takk, ten1975
Ingvild Jacobsen, Gjestetjenester/resepsjon på Quality Hotel River Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte.

Med beste hilsen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Det nyeste hotellet i Drammen. Bra folk som jobber der som er løsningsorienterte, ser deg som enkeltkunde og ikke bare som neste i køen. Fra ankomst til utsjekk var det en meget god avslappende opplevelse. Det er gode senger store senger, rent, ryddig og fine moderne rom.

Takk, tore178

Med beste hilsen