Agoda.com
Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

Måtte ut av leiligheten i en periode på grunn av en vannskade. Fikk booket oss inn på Origo leilighetshotell og hadde et opphold på et par måneder. Dette ble helt perfekt for oss. Sentral beliggenhet, rent og pent og veldig god service. Leiligheten hadde det som trengs for å lage mat og egen vaskemaskin. Anbefales både for lengre og kortere opphold.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Trond L
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Booket oss inn på dette leilighetshotellet ved en tilfeldighet, da første plassen jeg hadde booket avbestilte reservasjonen min. Vi skulle på hundeutstilling, så vi måtte ha en plass å overnatte + at vi måtte kunne ha hund med. Det fikk vi her. Det var butikk i underetasjen, kode til å komme inn hoveddøren også fikk vi med nøkkelkort + at vi kunne bruke en app på mobilen for å åpne døren til leiligheten vår. Det var et enkelt rom med stue/kjøkken i samme rom + en seng som kunne slås opp om dagen + en hems med seng. Og et lite bad. Mange greie fasiliteter som stekeplater, oppvaskmaskin, mikroovn, vaskemaskin på badet og TV/Internett. Sengen var litt hard, men vi kunne tatt kontakt med personalet og fått byttet ut madrass etc. Kunne også vært flere parkeringsplasser, vanskelig å finne ledig plass ellers. Stort sett fornøyd.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HeiStra91