“Ok sentrums cafe.”
Anmeldelse av Café Bragernes

Café Bragernes
Vurdert som nr. 14 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige Cafe Bragernes midt på torget ønsker sine gjester velkommen med et smil og et glass vann.
Maten og stemningen er som forventet, hvor stemningen vinner.
Grei lunch plass, med ok prisnivå

1  Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Veldig hyggelig og behjelpelig betjening. Vi hadde en veldig koselig kveld. Du kommer ikke til å bli skuffet!

Takk, Escape702916
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Jeg har benyttet Cafe Bragernes på diverse lunsjer ifb med jobb. Rask og god service, veldig god mat og svært dine omgivelser ute som inne. Maten er god og tilbyr litt mer smaker og litt mer utvalg en andre type retter enn andre lunsjsteder i nærheten. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, M5507ZAchristianr
Anmeldt 29. mai 2021

Vi spiste Københavnertallerken, et glimrende valg for to hvor den ene er dansk og den andre er norsk. Frikadellerne var lune og smagte ypperligt. Leverposteien var vel ikke så spennende, hadde kanskje gjort mer av seg som lunet, men det sprøstekte bacon reddet totalinntrykket inn. Som den danske part kan jeg si at silden var nydelig og "desertskiva" med laks og skagensrøre var det hele verdt.
Må selvsagt nevne at betjeningen var topp, helt usynnlig inntil man trengte noe, da var de rett i nærheten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jan947
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Her var jeg for første gang, veldig hyggelige ansatte. Maten var ekstremt god, perfekt lunsj! Både bifftatteren og risottoen var super bra! Ingenting å klage på! Dette stedet anbefaler jeg på det varmeste. Perfekt beliggenhet midt i sentrum

Dato for besøk: april 2021
4  Takk, charlottelarsen90

Reisende som så på Café Bragernes, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Café Bragernes? Del dine erfaringer!