“Strålende valg”
Anmeldelse av Café Bragernes

Café Bragernes
Vurdert som nr. 14 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig flott kveld. Utrolig god mat og drikke. Blåskjell, biffsnadder og indrefilet var utmerket. Alt vi fikk var utsøkt krydret og perfekt tilberedt. Oppmerksom kelner som kunne jobben sin. Et av de reneste toalettene jeg noen gang har besøkt i Norge. Full score

Takk, KaiStick

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig deilig å finne en kafe som har en helt annerledes og særdeles smakfull meny! Kommer garantert tilbake ved en senere anledning, og da skal skagenrøren nytes.

Takk, 406roys
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig sted med fin uteservering og lunt innvending. Service er ordinær og drinkene likeså. Maten er bra, og prisene er ok i forhold til det.

Takk, Adventures67
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige Cafe Bragernes midt på torget ønsker sine gjester velkommen med et smil og et glass vann.
Maten og stemningen er som forventet, hvor stemningen vinner.
Grei lunch plass, med ok prisnivå

1  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Veldig hyggelig og behjelpelig betjening. Vi hadde en veldig koselig kveld. Du kommer ikke til å bli skuffet!

Takk, Escape702916

Reisende som så på Café Bragernes, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Café Bragernes? Del dine erfaringer!