“Det beste sted i Drammen”
Anmeldelse av Café Bragernes

Café Bragernes
Vurdert som nr. 14 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 23. august 2021

Alltid blid og hyggelig betjening. Rolig og avslappet stemning, god atmosfære. Og ikke minst, kjempegod mat. Jeg spiste andeconfit og min samboer og hennes venninne, kveite. Vi storkoste oss med maten. Og vi kunne spise uten støyende musikk.

Takk, Indiana_nr1Jones

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Topp service og fantastisk mat. Husets rødvin passet perfekt til både fisk og and

Vi ble tatt godt i mot av hyggelige servitører

Vi avsluttet med creme brulee og sjokolademousse. Delikat anrettet og nydelig desserter.

Anbefales på det sterkeste

Takk, Nomad63182798390
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig flott kveld. Utrolig god mat og drikke. Blåskjell, biffsnadder og indrefilet var utmerket. Alt vi fikk var utsøkt krydret og perfekt tilberedt. Oppmerksom kelner som kunne jobben sin. Et av de reneste toalettene jeg noen gang har besøkt i Norge. Full score

Takk, KaiStick
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig deilig å finne en kafe som har en helt annerledes og særdeles smakfull meny! Kommer garantert tilbake ved en senere anledning, og da skal skagenrøren nytes.

Takk, 406roys
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig sted med fin uteservering og lunt innvending. Service er ordinær og drinkene likeså. Maten er bra, og prisene er ok i forhold til det.

Takk, Adventures67

Reisende som så på Café Bragernes, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Café Bragernes? Del dine erfaringer!