“Hva skjer med Drammens restauranter?”
Anmeldelse av Café Bragernes

Café Bragernes
Vurdert som nr. 23 av 108 Restauranter i Drammen
Anmeldt 12. september 2021

Vi hadde lenge tenkt å besökeé Bragernes, da vi hadde sett den fristende menyen.
Dessverre sto ikke maten i forhold til den fristende, danske smörbrödlisten…
Vi bestilte Skagensmörbröd med skakenröre og tartarsmörbröd.

Skagen var en stor skuffelse, dessverre. Rekene var törre og rören var fravärende. Det var majones, men svært lite av den også…
Vi spurte servitøren, en ung, hyggelig jente, om rekene var fra glass i lake. hun spurte da kokken, som hadde lagt opp smørbrødet, og kunne meddele at, joda, det var det ! Huffff, så trist. vi kunne jo selv ha mekka dette så mye bedre. 198 kr for denne triste maten.

Tartaren hadde ikke kapers og rødbeter på menyen, og vi var spente på hvordan denne varianten med pepperrot, revet ost og trøfler smakte. Dessverre…det var tam smak og hvor var trøflene? Dette smakte som en pakke med kjøttdeig.

Vi klagde, men fikk beskjed om at vi hadde spist for mye av maten til å få medhold i klagen .,,

Så skjerp dere! Dette holder ikke mål…

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 107leifp

Anmeldt 11. september 2021

Sentralt beliggende på Bragernes torg. Fin uteplass når fint vær og huggelig inne når dårlig vær. Meget hyggelig betjening, og god lunsjmeny som smakte herlig. Godt egnet som stamsted

Dato for besøk: september 2021
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 23. august 2021

Alltid blid og hyggelig betjening. Rolig og avslappet stemning, god atmosfære. Og ikke minst, kjempegod mat. Jeg spiste andeconfit og min samboer og hennes venninne, kveite. Vi storkoste oss med maten. Og vi kunne spise uten støyende musikk.

Takk, Indiana_nr1Jones
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Topp service og fantastisk mat. Husets rødvin passet perfekt til både fisk og and

Vi ble tatt godt i mot av hyggelige servitører

Vi avsluttet med creme brulee og sjokolademousse. Delikat anrettet og nydelig desserter.

Anbefales på det sterkeste

Takk, Nomad63182798390
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig flott kveld. Utrolig god mat og drikke. Blåskjell, biffsnadder og indrefilet var utmerket. Alt vi fikk var utsøkt krydret og perfekt tilberedt. Oppmerksom kelner som kunne jobben sin. Et av de reneste toalettene jeg noen gang har besøkt i Norge. Full score

Takk, KaiStick

Reisende som så på Café Bragernes, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Café Bragernes? Del dine erfaringer!