“Italiensk Pizza!”
Anmeldelse av Egoista Pizza - STENGT

Egoista Pizza
Anmeldt 28. september 2020

Aldri spist der, ellee hørt om det før. Vet om 1 som har spist der. Har null forutsetning for å si noe, annet enn at jeg stoler på han. Kan det bli bedre? Tror ikke det!

Takk, WRM91

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Mye å velge mellom, rask tilbereding, tynn sprø bunn, god pris, hyggelig kokk. Kan det bli bedre? Tror ikke det.

Takk, olehenrikn2018
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

God italiensk pizza. Absolutt vært å prøve. Bestilte via foodora og fikk også gratis levering.
Spennende med brokkoli på pizza.
Gode soltørkede tomater.

2  Takk, Cberge
Anmeldt 28. april 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza på kort tid. Både skinker og pølser holder høy kvalitet. Anbefales for alle med cravings for god pizza ;)

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Smartin76
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Veldig rask italiensk pizza. Jeg liker både konseptet og smaken på pizzaen.
Velg mellom to strl. Og velg akkurat den toppingen du vil ha. Blanding mellom restaurant og fastfood.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, MikaelB897